Wczorajsza transmisja meczu Ligi Mistrzów UEFA Bayern Monachium – FC Barcelona przyciągnęła przed ekrany rzesze kibiców. Fani piłki nożnej byli przygotowani na wielkie sportowe emocje przed szczególnym meczem z udziałem Roberta Lewandowskiego. Piłkarz po raz pierwszy od transferu do Hiszpanii wrócił na Allianz Arenę i zagrał przeciwko swojej byłej drużynie.
Niestety wielu polskich kibiców tuż przed rozpoczęciem spotkania utraciło dostęp do transmisji. Około godz. 20:00 użytkownicy platformy Polsat Box Go zaczęli masowo skarżyć się, że serwis nie działa, a na ekranie pojawiają się komunikaty o błędzie:
Zobacz również
UPS! Błąd wewnętrzny serwera!
Serwer napotkał niespodziewane problemy. Nie możemy obsługiwać Twojego zapytania. Spróbuj ponownie później.
Awaria streamingu pojawiła się zarówno w wersji na komputer i urządzenia mobilne, jak i na telewizory. Co ciekawe, problemy napotkał również darmowy serwis Polsat Go, który nie transmitował meczu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W sieci pojawiły się dziesiątki wpisów sfrustrowanych kibiców. Wielu z nich przyznało, że wykupiło miesięczną usługę Polsat Box Go za 40 zł tylko ze względu na mecz Bayernu i Barcelony.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Hej @polsatsport – walcie się.#BAYBAR pic.twitter.com/KIeBzdQMv3 — Wojtek Kardys (@WojtekKardys) September 13, 2022
Polsat Box Go odpowiada
Niedługo po zakończonym meczu, około godz. 23:00, na facebookowym profilu Polsat Box Go pojawiło się oświadczenie firmy na temat awarii, w którym przeproszono za „ewentualne niedogodności”.
Firma poinformowała także konsumentów, że reklamacje należy wysyłać na adres [email protected].
Pod postem serwisu streamingowego nie brakło komentarzy wzburzonych kibiców. Uprzedzając kolejne odpowiedzi firmy, konsumenci domagają się zwrotu pieniędzy za niedziałającą usługę i zapewniają, że ewentualny rabat na następny zakup nie będzie wystarczającą rekompensatą.