TikTok, a po nim Reels – Instagrama, Shorts – YouTube’a – nowe formaty po sukcesie TikToka podbijają media społecznościowe. Femi Stories również na tym polu wykazuje się kreatywnością. Na profilu @femistoriesofficial już można zobaczyć teaser SERIALU, który będzie ukazywał się co sobotę na Instagramie marki, właśnie w formacie REELS. PREMIREA SEZONU 01 „Solo Girl Travels – Be Femi Girls” już 8 października 2022r.
Femi Stories to marka modowa, koncentrująca się na active i street wear dla kobiet. Kobiet aktywnych, dążących do eksplorowania świata. Kolorowych, świadomych. Podążających swoimi ścieżkami. Wyrosła z kultury surfingu i ogólnie rzecz biorąc sportów deskowych. Na swoich social mediach poza rzecz jasna przedstawianiem modeli ze swoich kolekcji stara się dostarczać treści inspirujące i edukacyjne dla kobiet.
Zobacz również
I tak w naturalny sposób w kolaboracji z Julią Guzowską @julsgu – surferką, dziewczyną podróżującą solo po świecie, ambasadorką Femi Stories, marka stworzyła pierwszy serial w formacie jedno minutowych filmów REELS. Poszczególne odcinki opowiedzą o przygodach samotnie podróżującej kobiety. Jak się do takich wypraw przygotować, czego się spodziewać.
Teaser serialu można obejrzeć na Instagramie oraz na YouTube:
Dlaczego Femi Stories produkuje serial z surferką i podróżniczką @Julsgu?
Sporty i natura zawsze były obecne w moim życiu. Pochodzę z małego miasteczka na pojezierzu drawskim, gdzie większość wolnego czasu spędzałam nad jeziorem. Tam właśnie spróbowałam moich pierwszych sportów wodnych -nart i wakeboardu oraz jazdy konnej. Przeplatałam mój czas między tym spędzonym nad jeziorem i z końmi. Kocham jeździć konno w tereny, gdzie mogę obserwować naturę z bliska – opowiada Juls.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Od 2022 na social mediach marki Femi Stories możemy obserwować przygody Juls z surfingiem i jej codzienne życie na Sri Lance. Przedstawianie prawdziwych historii o kobietach, które postanowiły żyć na własnych warunkach to część DNA marki, w związku z tym naturalnym wyborem było przygotowanie serialu właśnie z Juls. To pierwszy serial, pierwsza seria, marka zapowiada, że będzie ich więcej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Trendy w Social Mediach
Pomysł na serial prezentowany przez markę Femi Stories wpisuje się w nowe trendy social mediów. Od marek oczekujemy dziś naturalnych i użytecznych treści. A, że na Instagramie ludzie łącznie spędzają ok. 17,6 miliona godzin dziennie na przeglądaniu Rolek to warto zastanowić się czym wypełniamy ten czas. I może idąc śladem Femi Stories zamiast pokazywać mało ciekawe treści dać użytkownikom coś inspirującego i kreatywnego.
Na profilach marki FEMI STORIES zobaczymy też lekcje jazdy na nartach, surfingu itd. Wszystkie przygotowane przez klientki marki tzw. #FemiGirls. Femi Stories zaprasza na profil na Instagramie, Facebook i YouTube.