Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Na koszulkach FC Barcelony pojawi się logo Drake’a

Na koszulkach FC Barcelony pojawi się logo Drake’a
Podczas niedzielnego El Clásico piłkarze FC Barcelony zagrają w nowych koszulkach, na których pojawi się logo marki Drake’a. W ten sposób Spotify – nowy sponsor klubu – chce uczcić osiągnięcia artystyczne popularnego rapera.
O autorze
1 min czytania 2022-10-14

fot. fcbarcelona.com

Na początku 2022 roku FC Barcelona podpisała czteroletnią umowę ze Spotify, na mocy której platforma streamingowa stała się głównym sponsorem katalońskiego klubu. Zgodnie z zapowiedziami, nazwa słynnego stadionu Camp Nou została zmieniona na „Spotify Camp Nou”, a koszulki piłkarzy FC Barcelony zyskały nowe logo.

Jak podkreśla Spotify, współpraca z FC Barceloną to także dodatkowe możliwości na promowanie artystów obecnych w serwisie streamingowym. Aby podkreślić swoje zaangażowanie w łączenie świata muzyki i piłki nożnej, marka zaprezentuje na koszulkach FC Barcelony logo jednego z najpopularniejszych współczesnych artystów i zdobywcy 4 nagród Grammy – Drake’a.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spotify postanowiło uczcić sukces rapera, którego utwory zostały odtworzone w serwisie rekordowe 50 miliardów razy. Właśnie z tej okazji symboliczna „50” pojawi się na koszulkach treningowych Barcy, a logo sponsora klubu zostanie zastąpione symbolem sowy, który reprezentuje markę Drake’a o nazwie OVO.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Nasza współpraca ze Spotify wykracza poza zwykłą relację handlową. To strategiczna relacja, dzięki której staramy się połączyć dwa światy, mogące wzbudzać emocje – a mianowicie muzykę i piłkę nożną – podsumował Juli Guiu, wiceprezes ds. marketingu FC Barcelona. 

Stroje z limitowanej edycji zadebiutują na boisku podczas meczu FC Barcelony z Realem Madryt, który odbędzie się w najbliższą niedzielę, 16 października. Po raz pierwszy w tej rozgrywce zobaczymy Roberta Lewandowskiego, który dołączył do klubu w lipcu.

Zarówno klub, jak i serwis streamingowy potwierdzają, że podczas kolejnych piłkarskich spotkań fani mogą spodziewać się podobnych akcji promujących popularnych artystów.