Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Katarzyna Chmielewska-Walas content team leaderem w K2 Precise

Katarzyna Chmielewska-Walas dołączyła do K2 Precise (Grupa K2) na stanowisko content team leadera. Będzie odpowiedzialna za rozbudowę i rozwój zespołu oraz tworzenie jakościowych i dedykowanych treści dla klientów.
O autorze
0 min czytania 2022-10-27

Chmielewska-Walas specjalizuje się w branży związanej z medycyną, żywieniem i  zdrowym trybem życia. W K2 Precise zadba o najwyższy standard dostarczanych  materiałów poprzez łączenie wykorzystania narzędzi analitycznych z wartością  merytoryczną i skutecznymi praktykami w obszarze content marketingu.   

W K2 Precise od zawsze stawiamy na wysoką jakość i merytorykę naszych treści. W  świecie gdzie „nadprodukcja treści” jest tak powszechna jak telefony oferujące  fotowoltaike ma to jeszcze większe znaczenie. Wiedza i bogate doświadczenie Kasi  pozwolą nam odpowiedzieć na dynamicznie rosnące potrzeby naszych klientów w  zakresie działań Content Marketingowych – mówi Mateusz Rzetecki, SEO&CM director K2 Precise.