Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów – jak powstają kreatywne kampanie? (podcast)

Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów – jak powstają kreatywne kampanie? (podcast)
Nasz podcast odwiedził Adam Sierociński – copywriter, który współpracował m.in. z Fundacją Rak'n'Roll i ma na swoim koncie kilka udanych kampanii społecznych. I to właśnie o nich rozmawiamy w tym epizodzie Marketing Przegadany. Jak tworzyć efektywne kampanie społeczne?
O autorze
0 min czytania 2022-11-29

Jak powstają kampanie społeczne?

W poprzednim odcinku Marketing Przegadany rozmawialiśmy o kampaniach społecznych dotyczących nowotworów. Tak się składa, że jednym ze słuchaczy tamtego epizodu był Adam Sierociński, który pracował przy Fundacji Rak’n’Roll jako copywirter i zaproponował nam rozmowę.

Stwierdziliśmy, że to świetna okazja do poszerzenia tematu kampanii społecznych – już nie tylko tyczących się profilaktyki nowotworów. 

Damian Jemioło, Wojtek Walczak i Adam Sierociński rozmawiają o tym, jak tworzyć efektywne kampanie społeczne i analizują najciekawsze z nich. Sprawdź koniecznie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj