Natalia z branżą digital marketingu związana jest od blisko 10 lat, a swoje pierwsze doświadczenie zdobywała na wygranym stażu Google dla specjalistów SEM. W trakcie trwania jej kariery współpracowała z takimi markami jak morele.net, x-kom, czy nazwa.pl.
Natalia swoją wiedzą dzieliła się m.in. na łamach NowegoMarketingu, E-commerce w praktyce oraz konferencjach Internet Beta, Studiów i Perspektyw Medioznawczych sygnowanej przez Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej. Współpracuje także z Uniwersytetem Jagiellońskim, gdzie prowadzi autorskie zajęcia dotyczące Digital Marketingu oraz praktycznej znajomości systemów PPC.
Zobacz również
W Harbingers #GameChangers Natalia Chrobak będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem SEM. Jej obecność w krakowskiej agencji to kolejny krok w dalszym rozwoju jakości usług oferowanych przez Harbingers.
– Natalię znam od wielu lat i bardzo doceniam jej głęboką wiedzę merytoryczną, profesjonalizm oraz umiejętności sprawnego zarządzania. Cieszę się, że nasze zawodowe drogi wreszcie się skrzyżowały i razem będziemy w stanie rozwijać usługi SEM dla najbardziej wymagających Partnerów – mówi Piotr Kwinta, partner, Harbingers.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach