Nowa odsłona kampanii Ryneczku Lidla została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach, digitalu, nośnikach outdoorowych oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstały dwa spoty telewizyjne. W jednym ze spotów, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna, sieć przekonuje, że dostawy warzyw i owoców są realizowane codziennie, dzięki czemu klienci każdego dnia mają dostęp do ogromnej oferty świeżych artykułów. Ponadto oferta zmienia się wraz z porami roku, więc klienci na co dzień znajdą to, czego potrzebują.
– Współpracując z siecią Lidl Polska od wielu lat, stawiamy przede wszystkim na wysoką jakość i świeżość naszych jabłek. Aby klienci sieci mogli cieszyć się soczystymi i pełnymi smaku owocami, zapewniamy codzienne dostawy świeżych jabłek oraz dbamy o warunki przechowywania i transportu produktów, spełniające najwyższe kryteria – mówi Hubert Woźniak, prezes Organizacji Producentów Owoców Rajpol.
Zobacz również
Stan dostępnych warzyw i owoców na Ryneczku Lidla jest także monitorowany przez pracowników. Gdy ich jakość nie spełnia wysokich wymagań oraz oczekiwań konsumenckich, artykuł jest zabierany z sali sprzedaży. Ponadto dzięki gęstej sieci centrów dystrybucji Lidl Polska, dostawy mogą być realizowane szybko – świeże produkty pojawiają się w sklepach każdego dnia.
Promocje na Ryneczku Lidla
Kampanii towarzyszą także atrakcyjne promocje cenowe, którymi objęte są warzywa i owoce. Na przykład od poniedziałku 6 lutego do środy 8 lutego wszystkie kiwi oferowane będę do 61% taniej – np. kiwi kupimy już za 0,69 zł/ 1 szt. (zamiast 1,79 zł – 61% taniej), kiwi gold oraz BIO kiwi gold za 1,79 zł/ 1 szt. ( zamiast 2,99 zł – 40% taniej), a kilogramowe opakowanie kiwi oferowane będzie 40% taniej – 5,99 zł/ 1 kg/ 1 opak. (zamiast 9,99 zł). W niższych cenach dostępne będzie też winogrono różowe Red Globe 10,89 zł/ 1 kg (zamiast 15,99 zł – 31% taniej) oraz mandarynki 5,99 zł/ 1 kg (zamiast 8,99 zł – 33% taniej).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing