– Właśnie spełniło się jedno z moich zawodowych marzeń. Możliwość współpracy z Piotrem przy tak ciekawym projekcie, to nie tylko szalona przygoda, ale też duże wyróżnienie – wyznaje Marcin Dorociński.
W mini serialu z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego zobaczymy relację opartą na wzajemnym poznawaniu gustów filmowych i muzycznych, preferencji dotyczących podróżowania i aktywności fizycznej. Rozmowy Piotra i Marcina w autentyczny sposób obrazują ponadczasową esencję marki. Znamienna jest również minimalistyczna scenografia.
Zobacz również
– Szalenie cieszy mnie spotkanie z Marcinem przy tak miłej okazji. Uchylę rąbka tajemnicy, że to, co jest do oglądania, to bardziej życie niż film. My naprawdę „Jesteśmy na TY” – mówi Piotr Fronczewski.
Premierowy cykl 30-sekundowych filmów „Jesteśmy na TY” będzie dostępny od 1 marca w telewizji, w kanałach digital oraz w social media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Mini serial został wyreżyserowany przez Tadeusza Śliwę – reżysera i współscenarzystę filmów „(Nie)znajomi”, „Ucho prezesa, „Gang Zielonej rękawiczki” (Netflix) i wielu teledysków oraz filmów reklamowych. Autorem zdjęć jest Michał Englert – operator filmowy i scenarzysta filmów tj. „33 sceny z życia”, „Maria Skłodowska-Curie” czy „Teściowie”. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół MOON films, postprodukcję – Platige Image, udźwiękowienie – Juice. Fotosy stworzyła Zuza Krajewska – fotografka od lat związana ze światem sztuki, reklamy i mody.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za działania 360° związane z kampanią odpowiada wiodąca agencja marki: Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
PS Bohaterowie „Breaking Bad” wracają na ekran. Tym razem w reklamie chipsów
Bryan Cranston i Aaron Paul ponownie wcielają się w role Waltera White’a i Jessego Pinkmana. Kultowy duet pojawi się w reklamie marki PopCorners z okazji tegorocznego Super Bowl.
PS 2 Femi Stories z pierwszym serialem w formacie REELS
TikTok, a po nim Reels – Instagrama, Shorts – YouTube’a – nowe formaty po sukcesie TikToka podbijają media społecznościowe. Femi Stories również na tym polu wykazuje się kreatywnością. Na profilu @femistoriesofficial już można zobaczyć teaser SERIALU, który będzie ukazywał się co sobotę na Instagramie marki, właśnie w formacie REELS.