W związku z debiutem modelu PEUGEOT 408 ruszyła intensywna kampania reklamowa, której celem jest przybliżenie potencjalnym klientom nowej propozycji z gamy marki. Nowy PEUGEOT 408 jest samochodem innym niż wszystkie. Dlatego sięgnięto po niestandardowe środki komunikacji. PEUGEOT postawił na innowacyjne na polskim rynku reklamowym rozwiązanie – reklamę 3D DOOH.
Trójwymiarowy PEUGEOT 408 pojawia się na narożnym ekranie Screen Network przy warszawskim hotelu Marriott – w ścisłym centrum stolicy. Dzięki wykorzystaniu efektu anamorficznego 3D, spot oglądany z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni. Dzięki temu bohater spotu – nowy PEUGEOT 408 – sprawia wrażenie „wysuwania się” się poza granice ekranu. Ten zabieg przyciąga uwagę przechodniów, a także odbiorców w internecie, naturalnie zwiększając zasięg kampanii.
Zobacz również
Specjalnie przygotowana animacja podkreśla styl modelu PEUGEOT 408. Jego przyczajony, koci wygląd jest typowy dla modeli marki. Ostre linie nadwozia współgrają z grillem, idealnie wkomponowanym w przód samochodu, wykończonym w kolorze nadwozia, z umieszczonym na nim nowym logo PEUGEOT z głową lwa.
Za stworzenie kampanii odpowiadają agencje Energy BBDO (koncept kreatywny) oraz Starcom (zakup mediów). Za realizację kampanii 3D DOOH odpowiada Screen Network. Materiały 3D przygotował Televisor.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Nowego PEUGEOT 408 można już zobaczyć w polskich salonach. Marka zaprasza na dni otwarte od 17 do 18 marca.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS. Ogromne puszki Pepsi na ekranie 3D
Kampania marki Pepsi „Psst! Czas na film” została wzbogacona o lokalną część – spot 3D na ekrany Digital Out of Home. Dzięki zastosowaniu anamorficznego 3D łapy bohatera i puszki Pepsi sprawiają wrażenie trójwymiarowości.