Mars i Snickers w nowych opakowaniach, które nadają się do recyklingu

Mars i Snickers w nowych opakowaniach, które nadają się do recyklingu
Popularne batony będą teraz sprzedawane w nowych, bardziej ekologicznych opakowaniach. Mars Wrigley wybrał Australię jako pierwszy kraj, który będzie sprzedawać zmienione produkty.
O autorze
1 min czytania 2023-04-25

Nie jest tajemnicą, że branża spożywcza generuje ogromne ilości odpadów, a większość z nich jest niestety nadal wykonana z tworzyw sztucznych, nienadających się do ponownego wykorzystania. Firma Mars Wrigley chce to zmienić i postanowiła sprzedawać swoje najpopularniejsze słodycze w nowych, bardziej ekologicznych opakowaniach. Batony Mars i Snickers pojawią się w papierowych opakowaniach, które będzie można oddać do recyklingu.

Batony w nowych opakowaniach zaczęły pojawiać się już na półkach australijskich sklepów – m.in. w 7-Eleven, Coles i Woolworths. Do promocji odmienionego wizerunku został zaangażowany raper Kobie Dee.

– Po trzyletnim projekcie przeprojektowania opakowań dla naszego portfolio batonów, widok naszych batonów czekoladowych w nowym opakowaniu papierowym jest dla nas niezwykle ekscytujący. Ta zmiana jest dla nas pierwszym z wielu kroków, a kiedy nasze portfolio batonów czekoladowych zostanie w pełni objęte zmianami, wyeliminujemy ponad 360 ton plastiku z naszego łańcucha dostaw – powiedział Richard Weisinger, dyrektor ds. portfolio w firmie Mars Wrigley.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejną marką z nowymi opakowaniami ma być Milky Way. Mamy nadzieję, że branża słodyczy będzie szła właśnie w kierunku ekologii. 

PS Bardziej ekologiczne dostawy? Kurier dostarczy specjalne opakowania wielokrotnego użytku

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na rynku pojawiła się nowa usługa umożliwiająca wykorzystywanie opakowań wielokrotnego użytku w e-commerce. Odbierając zwracany towar, kurier zapewni klientowi odpowiednie pudełko.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2 4F wprowadza ekologiczne opakowania w sprzedaży wysyłkowej 

Rezygnacja z wysyłki produktów w opakowaniach z tworzyw sztucznych na rzecz przyjaznych środowisku kopert papierowych i kartonów to kolejny krok podjęty przez markę 4F na drodze do ograniczania zużycia plastiku i bardziej zrównoważonego działania organizacji.