Sebastian Kowalczyk: Zgadzam się z Caroline Derpienski, że aby się dzisiaj wybić, wystarczy mieć pieniądze

Sebastian Kowalczyk: Zgadzam się z Caroline Derpienski, że aby się dzisiaj wybić, wystarczy mieć pieniądze
Zapraszamy do śledzenia cyklu podcastów PR na backstage’u, który powstaje we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jego prowadzącymi są ekspertki od PR-u i influencer marketingu – dr Emilia Zakrzewska i Dagmara Tarka.
O autorze
1 min czytania 2023-05-12

Sprawdź pozostałe odcinki podcastu z cyklu „PR na backstage’u”, który powstał we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Gościem kolejnego odcinka podcastu jest Sebastian Kowalczyk, influencer i ekspert ds. influencer marketingu. 

To Emilii i Dagmarze Sebastian po raz pierwszy opowiada o tym, jak stał się wpływowym influncerem, o konkurencji i o atmosferze pomiędzy tiktokterami, o zarobkach i kulisach swojej pracy, a także o tym, jakiej współpracy nigdy by się nie podjął. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Pomimo istnienia wielu platform, dzisiaj bardzo trudno jest się wybić w social mediach. Odkąd zaczął się koronawirus, nastąpił wysyp nowych twórców, którzy zachęceni luksusowym życiem innych influncerów oraz jak się wydaje dużymi i łatwymi pieniędzmi, jakie zarabia się w SoMe, przystąpili do masowej produkcji contentu. Oczywiście to jest jedna wielka bańka, bo żeby dużo zarobić i osiągnąć sukces, trzeba włożyć w to dużo pracy. Ja, żeby mieć dzisiejsze zasięgi, porzuciłem pracę i całkowicie poświęciłem się social mediom. Przez pierwsze dwa lata nic nie zarabiałem – podkreśla Sebastian Kowalczyk.

Więcej informacji o wszystkich odcinkach podcastu znajdziecie na Instagramie @prnabackstageu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się