Chrupiąca bułka, ciepła parówka i ulubiony sos. Hot-dogi w ostatnich latach stały się jednym z najpopularniejszych dań błyskawicznych w naszym kraju. W samym 2022 roku sieć Żabka sprzedała prawie 74 mln hot-dogów. Tym samym ten sztandarowy produkt sprzedaje się w stacjonarnych sklepach co 2 sekundy. W nadchodzących miesiącach wynik ten może zostać pobity, a wszystko dzięki rozszerzeniu kanałów dystrybucji tej ciepłej przekąski o aplikację Żabka Jush. Ofertę dań na ciepło uzupełnia panini, które również zadebiutowało w asortymencie aplikacji. To pierwszy raz w Polsce, kiedy usługa q-commerce – oparta na ekspresowych zakupach online – wprowadza do swojej oferty ciepłe posiłki.
– Hot-dogi to ulubiona ciepła przekąska Polaków, kiedy nie mają czasu na samodzielne przygotowanie posiłku. To także numer jeden wśród ciepłych produktów oferowanych w sklepach sieci Żabka, więc wprowadzenie go do naszej aplikacji było dla nas kwestią czasu. W ten sposób odpowiadamy na potrzeby naszych klientów, którzy często muszą przekąsić coś na szybko. Obojętnie czy są w pracy, domu, na imprezie czy spędzają czas na świeżym powietrzu. Cieszę się, że jako pierwsza firma na rynku q-commerce oferujemy ciepłe przekąski i wyznaczamy tym samym trendy dla całej branży – mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce.
Zobacz również
Przekąska serwowana jest w standardowej, znanej klientom Żabki bułce i z dodatkiem wybranego sosu. Użytkownicy Żabki Jush będą mogli zamówić hot-doga z parówką w rozmiarze MAX, który będzie dostarczany z jednym z trzech sosów do wyboru: ketchup, tysiąca wysp i czosnkowy. Z kolei panini będzie dostępne w trzech wariantach: z kurczakiem, z serem cheddar oraz z szynką, serem i papryczkami jalapeno. Proces przygotowania hot-doga i panini odbywa się w tym samym miejscu, gdzie kompletowane są zamówienia. Przed transportem przekąski są odpowiednio zabezpieczane przeciwko wychłodzeniu i uszkodzeniom, dzięki czemu dojadą do klientów ciepłe i w takiej samej formie jakby były robione na miejscu w sklepie Żabka.
Hot-dog z Żabki Jush również w plenerze
Żabka Jush uruchomiła drugą edycję letnich dowozów w plener. Przy okazji rozszerzając funkcjonalność o kolejne miasta – Kraków, Gdańsk, Sopot, Poznań, Katowice i Piaseczno. Zakupy można zamówić do najpopularniejszych miejsc wypoczynkowych danych miast, takich jak parki i plaże. Do tej pory usługa była dostępna wyłącznie w Warszawie.
Tym samym mieszkańcy Krakowa zamówią hot-doga oraz panini również z dowozem w plener. Będzie to niewątpliwie ciekawe urozmaicenie każdego pikniku i wypadu ze znajomymi. Wystarczy kilka kliknięć w aplikacji, żeby cieszyć się posiłkiem na ciepło, a zaoszczędzony czas można przeznaczyć na odpoczynek w łonie natury. Żabka Jush w ramach aktywacji połączonej z krakowskimi juwenaliami planuje przeprowadzić także działania skierowane do studentów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Symboliczna złotówka za kawę, panini lub hot doga, jeśli kupi się paczkę papierosów? Wydawałoby się, że promowanie w mediach palenia jest już dawno za nami, a jednak sieć sklepów Żabka zdecydowała się na zorganizowanie kontrowersyjnej promocji konsumenckiej.
PS 2 Żabka uruchamia nowy format. Wybrany asortyment sieci kupimy na wyspach handlowych
Sieć Żabka postanowiła uruchomić kolejny format sklepów – tym razem są to wyspy, które już zaczynają się pojawiać w centrach handlowych. Co można kupić w tych nowych punktach sprzedaży?