Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

AI wkracza do świata sportu. Komentarz ekspercki stworzy sztuczna inteligencja

AI wkracza do świata sportu. Komentarz ekspercki stworzy sztuczna inteligencja
Drużynowe Mistrzostwa Europy w Lekkoatletyce, które odbędą się od 20 do 25 czerwca na Stadionie Śląskim w Chorzowie, będą przełomowe, jeśli chodzi o wykorzystanie AI. Organizatorzy zdecydowali się na wykorzystanie komentarza wygenerowanego przez sztuczną inteligencję.
O autorze
1 min czytania 2023-06-19

Sztuczna inteligencja zaczyna za nas pisać proste tekstytworzyć dla nas grafiki… a także, jak się okazuje, mówić naszym głosem. Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że Jarosław Kuźniar (dziennikarz i założyciel profesjonalnego studia nagraniowego Voice House) postanowił wykorzystać AI do tworzenia swoich podcastów. Efekty jego eksperymentu można usłyszeć w materiałach newsowych, w których mowę ludzką zastępuje głos wygenerowany przez sztuczną inteligencję. Słuchając takiego materiału tak naprawdę nie zauważymy różnicy między „sztucznym głosem”, a tym naturalnym.

Teraz okazuje się, że sztuczna inteligencja wkracza w inną dziedzinę dziennikarstwa, a mianowicie do świata sportu. Organizatorzy Drużynowych Mistrzostw Europy w Lekkoatletyce, które odbędą się od 20 do 25 czerwca na Stadionie Śląskim w Chorzowie, poinformowali, że podczas imprezy pojawi się komentarz wspomagany przez AI. Teksty będą pochodzić z oficjalnego bloga Drużynowych Mistrzostw Europy w Lekkoatletyce i pojawią się we występach zawodników. Wygenerowany głos pochodzi natomiast od realnej osoby – swojej mowy użyczyła w tym projekcie Hannah England, srebrna medalistka mistrzostw i komentatorka.

– Wszyscy są podekscytowani możliwościami oferowanymi przez sztuczną inteligencję w rozszerzaniu zasięgu naszych treści. Wierzymy, że dobrze przygotowane strategie sztucznej inteligencji mogą pomóc zarówno nadawcom publicznym, jak i naszym partnerskim federacjom sportowym, nawiązać kontakt z szerszą publicznością i będziemy uważnie przyglądać się wynikom tego eksperymentu – stwierdził szef sportów letnich Eurovision Sport, Andreas Aristodemou.

Europejska Unia Nadawców poinformowała, że traktuje ten projekt jako eksperyment. Transmisja z imprezy będzie dostępna na kanale European Athletics na YouTube.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Spotify oferuje możliwość „zblendowania” swojej playlisty z playlistą Roberta Lewandowskiego

Spotify kontynuuje współpracę z FC Barceloną i tym razem proponuje użytkownikom, żeby tworzyć dedykowane playlisty ze słynnymi piłkarzami. Powstają one w oparciu o gust muzyczny danego gracza i użytkownika.

PS 2 85% ludzi oczekuje, że treści tworzone przez AI będą specjalnie oznaczane

Badanie przeprowadzone przez agencję On Board Think Kong wykazało, że aż 85% dorosłych Polaków oczekuje, że treści tworzone przez sztuczną inteligencję będą wyraźnie oznaczone jako materiały, których nie stworzył człowiek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się