Dzięki trwającej współpracy Spotify i klubu FC Barcelona, polscy fani mogą sprawdzić gust muzyczny graczy hiszpańskiego klubu. Na Spotify można teraz tworzyć playlisty Blend, które powstają w oparciu o gust muzyczny danego piłkarza i danego użytkownika.
Playlisty Blend porównują gust użytkownika i piłkarza – dzięki temu można się dowiedzieć, ile muzycznie łączy nas z gwiazdami hiszpańskiej ligi. Aplikacja podaje ten wynik w procentach.
Zobacz również
Oczywiście użytkownicy mogą „zblendować” swoją listę z listą Roberta Lewandowskiego, który wybrał swoje ulubione utwory. Na Lewandowski’s Matchday Playlist można znaleźć lokalne utwory takie jak „Candy” Quebonafide i Klaudii Szafrańskiej czy „Wehikuł czasu” Dżemu.
– Mam dość unikalny gust muzyczny, dlatego nie mogę się doczekać, by zobaczyć, czy fanom uda się uzyskać wysoki wynik w Blend. To był niesamowity sezon i dzięki Blend będziecie mogli posłuchać muzyki, która doprowadziła nas do chwały – powiedział Robert Lewandowski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pozostali piłkarze FC Barcelona, z którymi można tworzyć playlistę Blend to: Pedri, Alexia, Oshoala, Ousmane Dembélé, Fridolina Rolfö, Raphinha, Geyse Ferreira, Ronaldinho.
Aby otrzymać playlistę, trzeba wejść na stronę klubu FC Barcelona, gdzie znajduje się dostęp do poszczególnych playlist.
PS Męskie Granie Orkiestra 2023 zaprezentowała właśnie singiel „Supermoce”
Igo, Mrozu i Vito Bambino, czyli Męskie Granie Orkiestra 2023 zaprezentowali właśnie singiel „Supermoce” promujący tegoroczne Męskie Granie. Utworowi towarzyszy pełen rozmachu teledysk.
PS2 Trackvertising, czyli jak teledysk staje się reklamą
Muzyka i marketing to zgrany duet. Nieraz za sukcesem reklamy stoi właśnie chwytliwa melodia. Czasem jednak krótki spot z muzyką w tle to za mało, by na długo wpisać się w świadomość odbiorców. Dlatego marki sięgają po trackvertising, zacierając granice między reklamą a teledyskiem.