TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Spotify oferuje możliwość „zblendowania” swojej playlisty z playlistą Roberta Lewandowskiego

Spotify oferuje możliwość „zblendowania” swojej playlisty z playlistą Roberta Lewandowskiego
Spotify kontynuuje współpracę z FC Barceloną i tym razem proponuje użytkownikom, żeby tworzyć dedykowane playlisty ze słynnymi piłkarzami. Powstają one w oparciu o gust muzyczny danego gracza i użytkownika.
O autorze
1 min czytania 2023-05-31

Dzięki trwającej współpracy Spotify i klubu FC Barcelona, polscy fani mogą sprawdzić gust muzyczny graczy hiszpańskiego klubu. Na Spotify można teraz tworzyć playlisty Blend, które powstają w oparciu o gust muzyczny danego piłkarza i danego użytkownika.

Playlisty Blend porównują gust użytkownika i piłkarza – dzięki temu można się dowiedzieć, ile muzycznie łączy nas z gwiazdami hiszpańskiej ligi. Aplikacja podaje ten wynik w procentach.

Oczywiście użytkownicy mogą „zblendować” swoją listę z listą Roberta Lewandowskiego, który wybrał swoje ulubione utwory. Na Lewandowski’s Matchday Playlist można znaleźć lokalne utwory takie jak „Candy” Quebonafide i Klaudii Szafrańskiej czy „Wehikuł czasu” Dżemu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 – Mam dość unikalny gust muzyczny, dlatego nie mogę się doczekać, by zobaczyć, czy fanom uda się uzyskać wysoki wynik w Blend. To był niesamowity sezon i dzięki Blend będziecie mogli posłuchać muzyki, która doprowadziła nas do chwały – powiedział Robert Lewandowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pozostali piłkarze FC Barcelona, z którymi można tworzyć playlistę Blend to: Pedri, Alexia, Oshoala, Ousmane Dembélé, Fridolina Rolfö, Raphinha, Geyse Ferreira, Ronaldinho.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Aby otrzymać playlistę, trzeba wejść na stronę klubu FC Barcelona, gdzie znajduje się dostęp do poszczególnych playlist.

PS Męskie Granie Orkiestra 2023 zaprezentowała właśnie singiel „Supermoce”

Igo, Mrozu i Vito Bambino, czyli Męskie Granie Orkiestra 2023 zaprezentowali właśnie singiel „Supermoce” promujący tegoroczne Męskie Granie. Utworowi towarzyszy pełen rozmachu teledysk.

PS2 Trackvertising, czyli jak teledysk staje się reklamą

Muzyka i marketing to zgrany duet. Nieraz za sukcesem reklamy stoi właśnie chwytliwa melodia. Czasem jednak krótki spot z muzyką w tle to za mało, by na długo wpisać się w świadomość odbiorców. Dlatego marki sięgają po trackvertising, zacierając granice między reklamą a teledyskiem.