TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Bank BPH miksuje kredyty w nowej kampanii reklamowej

Wymiksuj się z wielu kredytów i ciesz się „lekkostrawnym” oprocentowaniem – to główne przesłanie nowej kampanii reklamowej kredytu konsolidacyjnego Banku BPH.
O autorze
1 min czytania 2016-07-04

W nowej promocji klient, który skonsoliduje w Banku BPH kredyt lub kredyty z innych banków lub SKOK-ów w wysokości co najmniej 5 tys. zł, będzie mógł skorzystać z promocyjnego oprocentowania wynoszącego 3,9 proc. w całym okresie kredytowania (RRSO wynosi 9,23 proc.) . Przenosić i łączyć można kredyty ratalne, gotówkowe, samochodowe, a także zadłużenie na karcie kredytowej i limit w koncie osobistym spoza Banku BPH.

Spot reklamowy nawiązuje do formuły popularnych w ostatnim czasie programów kulinarnych. Prowadzący opowiada o ciekawych połączeniach, jednocześnie umieszczając w stojącym przed nim mikserze różne składniki, którymi w tym przypadku są przedmioty zakupione na kredyt – np. kanapa, samochód czy telewizor. Na końcu dodaje również kartę kredytową. Zmiksowane rzeczy zmniejszają swoją objętość, ale okazuje się, że dzięki połączeniu wielu kredytów w jeden, możemy uzyskać jedną „lekkostrawną” ratę.

Telewizyjna kampania reklamowa potrwa do trzeciego tygodnia września. Spoty można zobaczyć w TVP, TVN i Polsacie, a także w tematycznych stacjach TVN, Polsatu i TVP oraz na platformach VOD. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie, a w połowie lipca ruszy kampania w stacjach radiowych. Działaniom w mediach towarzyszą materiały reklamowe w placówkach.

Koncepcja komunikacji została opracowana przez agencję Saatchi & Saatchi natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Poland oddz. Starlink.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj