Weź wodę nad wodę – Wakacyjna kampania Żywiec Zdrój S.A.

Wakacje nad polskim morzem przyciągają coraz więcej osób. Piękne i szerokie, piaszczyste plaże rekompensują niepewną pogodę. Firma Żywiec Zdrój, której misją jest zachęcanie Polaków, by pili zdrowiej, podąża za turystami z nową kampanią „Weź wodę nad wodę” dbając o prawidłowe nawodnienie...
O autorze
2 min czytania 2016-07-14

…w najgorętszych miesiącach roku.

Żywiec Zdrój, lider na polskim rynku wody butelkowanej , konsekwentnie realizuje swoją misję, zachęcając ludzi do picia zdrowiej i dbania o naturę, poprzez zapewnienie dostępności produktów oraz działania edukacyjne, realizowane wszędzie tam, gdzie jest to szczególnie ważne. Latem, kiedy temperatury są wysokie, szczególnie warto pamiętać o regularnym nawodnieniu organizmu.

Ulubiona destynacja Polaków

Polacy coraz chętniej wybierają na wakacje polskie morze. Niestabilna sytuacja polityczna w popularnych dotąd kurortach zagranicznych oraz coraz cieplejsze polskie lato sprawiają, że liczba turystów nad Bałtykiem stale rośnie. Wakacyjne miesiące 2015 roku były rekordowe pod względem temperatur, co przełożyło się również na konsumpcję wody. W tym roku, Żywiec Zdrój S.A. szczególnie dba o odpowiednie nawodnienie wypoczywających nad morzem Polaków i rozwój całej kategorii, budując widoczność oraz dostępność produktów już od drogi nad morze, aż po samą plażę.

Błękit wody

W ramach kampanii „Weź wodę nad wodę”, Żywiec Zdrój przygotował szereg zintegrowanych działań łączących outdoor, dedykowane ekspozycje POS, obecność na największych wydarzeniach w nadmorskich miejscowościach oraz w kanale HoReCa, jak również dedykowane komunikaty na samych produktach. Żywiec Zdrój wita więc turystów jadących nad morze zarówno samochodem, i pociągiem, jak też i samolotem, korzystających ze stacji benzynowych i wypoczywających na plaży czy w rodzinnych parkach rozrywki. Specjalnie na potrzeby kampanii, lider rynku przygotował limitowaną edycję opakowań wody niegazowanej, w poręcznym formacie 0,7l z dedykowanymi, humorystycznymi hasłami nawiązującymi do letnich aktywności. Najważniejszym założeniem kampanii jest zachęcanie Polaków do picia zdrowiej, wykorzystując kreatywne sposoby.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncept i KV oraz aktywacje BTL odpowiada agencja NAVdsgn. Design dedykowanych butelek jest dziełem Rococo Studio. Za zakup mediów odpowiada MEDIACOM.

Pozytywny trend

Silny trend zdrowotny obecny w całej Europie oraz wysokie temperatury powietrza przekładają się na wzrost konsumpcji wody, ale Polacy wciąż piją za mało płynów i dodatkowo struktura tego spożycia nie jest zgodna z zaleceniami specjalistów ds. żywienia. Woda powinna stanowić od 60% do nawet 80% tego, co codziennie pijemy, a jak wskazują badania, statystycznie odsetek ten wynosi zaledwie ok. 25%. Firma Żywiec Zdrój od lat prowadzi zatem działania zachęcające do picia wody – najbardziej znanym programem jest „Mamo, tato, wolę wodę” realizowany już od 2009 roku w przedszkolach na terenie całej Polski, dzięki któremu udało się wyedukować ponad milion przedszkolaków. Firma prowadzi też różnorodne akcje, które mają na celu budowanie kategorii – w ubiegłym roku pod hasłem „Zacznij dzień od szklanki wody”. W ramach kampanii na etykietach wody Żywiec Zdrój pojawiły się hasła informujące o ważnym wpływie wody na zdrowie. Na stronie pijęwode.pl dostępny jest kalkulator nawodnienia, gry pomagające sprawdzić nasze funkcje poznawcze (zapamiętywanie czy koncentrację), na które bardzo mocno wpływa właściwe nawodnienie organizmu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się