Anna Karolewska dyrektorem marketingu HBO Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Anna Karolewska dyrektorem marketingu HBO Polska

Anna Karolewska rozpoczęła karierę zawodową w Sony Poland, gdzie odpowiadała za marketing komunikacyjny produktów Sony, w tym PlayStation i Sony Broadcast & Professional. Była członkiem europejskiego forum reklamy Sony.

Przez ponad dekadę zarządzała marketingiem i sprzedażą u operatora mobilnego sieci Era (obecnie T-Mobile) jako zastępca dyrektora departamentu obsługującego klientów prywatnych. Później, w Microsoft Polska, odpowiadała m.in. za wdrożenie systemu operacyjnego Windows Phone na polskim rynku oraz współpracę z operatorami mobilnymi i platformami cyfrowymi, oferując rozwiązania B2B. Przez centralę firmy w Redmond została wytypowana do grona 12 kobiet liderek, do ekskluzywnego programu rozwijającego umiejętności menedżerskie. Ostatnio, przez dwa lata zarządzała marketingiem polskiego oddziału grupy Dentsu Aegis Network. Ukończyła wydział historii sztuki oraz program dla liderów w European School of Management and Technology w Berlinie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Od 1 lipca Anna Karolewska odpowiada za marketing HBO Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij