Kool Things zapewni promocję serii Call of Duty w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kool Things zapewni promocję serii Call of Duty w Polsce

Warszawska agencja zapewni najbardziej znanemu tytułowi Activision, Call of Duty, obsługę PR w Polsce.

Już z początkiem maja Kool Things rozpoczęło współpracę z Activision Publishing Inc., jednym z największych wydawców na świecie i twórcy bestsellerowych serii Call of Duty, Destiny, Guitar Hero, czy Skylanders. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nasze działania będą miały zasięg krajowy, a skupią się na najbardziej znanym tytule Activision, Call of Duty, wspierając tym samym polskiego wydawcę oraz cdp.pl – dystrybutora gier Activision w Polsce. Zapewnimy serii Call of Duty odpowiednią komunikację z lokalnymi mediami, influencerami oraz społecznościami graczy. 

Drużyna Kool Things jest zachwycona faktem, że współpracuje z tak uznanym i niezwykle popularnym wydawcą gier. „Jesteśmy podekscytowani tym, że zostaliśmy lokalnym partnerem PR marki Call of Duty i że będziemy wspierać komunikację tej jednej z najlepszych serii gier w historii” – powiedział Marcin Marzęcki, właściciel agencji Kool Things.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij