Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kool Things zapewni promocję serii Call of Duty w Polsce

Warszawska agencja zapewni najbardziej znanemu tytułowi Activision, Call of Duty, obsługę PR w Polsce.
O autorze
0 min czytania 2016-07-25

Już z początkiem maja Kool Things rozpoczęło współpracę z Activision Publishing Inc., jednym z największych wydawców na świecie i twórcy bestsellerowych serii Call of Duty, Destiny, Guitar Hero, czy Skylanders. 

Nasze działania będą miały zasięg krajowy, a skupią się na najbardziej znanym tytule Activision, Call of Duty, wspierając tym samym polskiego wydawcę oraz cdp.pl – dystrybutora gier Activision w Polsce. Zapewnimy serii Call of Duty odpowiednią komunikację z lokalnymi mediami, influencerami oraz społecznościami graczy. 

Drużyna Kool Things jest zachwycona faktem, że współpracuje z tak uznanym i niezwykle popularnym wydawcą gier. „Jesteśmy podekscytowani tym, że zostaliśmy lokalnym partnerem PR marki Call of Duty i że będziemy wspierać komunikację tej jednej z najlepszych serii gier w historii” – powiedział Marcin Marzęcki, właściciel agencji Kool Things.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj