Ruszyła nowa odsłona kampanii marki VOX. SYZYGY Warsaw kontynuuje działania

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła nowa odsłona kampanii marki VOX. SYZYGY Warsaw kontynuuje działania

W poniedziałek pierwszego sierpnia wystartowała nowa odsłona kampanii marki VOX, będąca kontynuacją komunikacji „Wolność zaczyna się w domu”. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku VOX jako marki wnętrzarskiej, której oryginalne produkty umożliwiają kreowanie wnętrz zgodnie z własnymi potrzebami.

Produkty VOX to nie tylko świetny design, to również wyjątkowa ergonomia. Celem naszej kampanii było podkreślenie tej wyjątkowości. Postanowiliśmy stworzyć opowieść, w której główną rolę odegrają produkty i ich wpływ na życie ludzi. Opowiadamy o produktach, które sprawiają, że w domu czujemy się „bardzo wolno” — mówi Wojciech Łebski, dyrektor kreatywny SYZYGY Warsaw. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja SYZYGY jest autorem strategii oraz kreacji kampanii obecnej w telewizji, radio, internecie oraz w punktach sprzedaży. Filmy wyprodukował dom produkcyjny GraffitiFilms. Lunapark zajął się postprodukcją. Media zaplanował i wykupił dom mediowy ZenithOptimedia. Za zdjęcia oraz reżyserię spotów odpowiada duet - Maria i Kazimierz Zbąscy. 

Współpraca pomiędzy marką VOX i SYZYGY Warsaw trwa od kwietnia 2015r.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij