Jak napisać dobrą informację prasową?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jak napisać dobrą informację prasową?

70% artykułów publikowanych w sieci pochodzi z informacji prasowych. Jest to więc ogromna baza tekstów, które – poprzez internetowych wydawców – mają szansę dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców. Czy materiały powstałe na podstawie informacji prasowych zawsze przyciągają uwagę użytkowników?

Niestety nie. Co więcej, część z nich jest od razu odrzucana przed wydawców. Klaudia Drewczyńska, content designer z Contented by They.pl tłumaczy w infografice, jakimi zasadami się kierować, aby napisać dobrą informację prasową.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tym tygodniu na rynku pojawił się nowy produkt, który całkowicie odmieni Twoje spojrzenie na świat. Wydaje Ci się, że takie zdanie pojawiające się na początku informacji prasowej zainteresuje wydawcę? Zdecydowanie nie. Dlaczego? Odpowiedź znajdziesz w przygotowanej infografice.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij