Joanna Czekaj managing directorem w SalesTube

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Joanna Czekaj managing directorem w SalesTube

Joanna Czekaj odchodzi z Google i obejmuje stanowisko Managing Director spółki SalesTube, należącej do Group One.

Joanna Czekaj wraca do Group One i obejmuje stanowisko Managing Director agencji SalesTube. Do obowiązków Czekaj będzie należało zarządzanie agencją, rozwój w regionie CEE oraz poszerzanie portfolio Klientów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Cieszę się, że wracam w takim momencie. Każdy kto usłyszałby, jakie mamy plany i pomysł na SalesTube, przyjąłby tę propozycję bez wahania. Jestem przekonana, że z zespołem który mamy na pokładzie szybko staniemy się naturalnym partnerem rynku e-commerce w Polsce, a w dłuższej perspektywie całego regionu CEE – komentuje Joanna Czekaj, Managing Director SalesTube (Group One). Group One jest dzisiaj w innym miejscu, niż dwa i pół roku temu, kiedy odchodziłam do Google, ale misja przekraczania oczekiwań Klientów jest nadal aktualna, a ja mocno się z nią identyfikuję. – dodaje.

Przez ostatnie 2 lata Czekaj, jako Industry Manager, współpracowała z największymi Klientami Google, m.in. z branży FMCG, Tech-Telco i Automotive. Od stycznia 2015, w Client-Agency Team odpowiadała za relacje i strategiczne partnerstwo z domami mediowymi oraz rozwój ich kluczowych Klientów.

Joanna Czekaj już wcześniej związana była z agencją Value Media, w której jako Google Evangelist była odpowiedzialna za szybki rozwój działów SEM i Analityki.

Jest osobą z bogatym doświadczeniem zarówno managerskim jak i praktycznym. W 2013 roku została jednym z pierwszych Certyfikowanych Trenerów Google w Polsce. Występowała także na licznych wydarzeniach branżowych, m.in. największym evencie SEM w Polsce – SEM Camp, Learn with Google, czy Think Analytics. Jest autorką kilku doskonałych case study, opartych na efektywnych strategiach SEM oraz analityce internetowej. Aktywnie wspiera przedsiębiorcze kobiety, ostatnio jako mentorka w programie Girls go Startup.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij