Akcja „Wyzwanie Smaku Pepsi” w nowej formule i z silnym wsparciem w mediach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Akcja „Wyzwanie Smaku Pepsi” w nowej formule i z silnym wsparciem w mediach

Akcja „Wyzwanie Smaku Pepsi” zyskała w tym roku nową formułę. Ekipy promocyjne, organizujące „ślepe testy” smaku Pepsi i drugiego napoju typu cola, docierają tym razem do wybranych grup, zdefiniowanych według bardzo różnych, często żartobliwych kryteriów. Są wśród nich m.in. działkowicze, rycerze...

...miłośnicy kotów, ale także strażacy czy rowerzyści.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W poprzednich latach sprawdziliśmy, jaki smak coli najbardziej odpowiada setkom tysięcy ludzi w całej Polsce. Uznaliśmy, że może warto spojrzeć teraz na to samo wyzwanie z innej perspektywy: jaki wynik da „ślepy test” smaku w przypadku różnych grup społecznych czy lifestyle’owych? To otwiera nowe możliwości komunikacyjne, dzięki którym akcja może być bardziej angażująca także dla osób niebiorących w niej udziału bezpośrednio, ale mogących zaspokoić swoją ciekawość -  mówi Michał Szewczyk, Senior Brand Manager Pepsi.

Akcja jest silnie wspierana w mediach. Najciekawsze wyniki testu smaku będą przedstawiane w kampanii wideo (TV, Internet) realizowanej przez agencję BBDO Warszawa, która odpowiada także za odświeżony koncept aktywacji oraz Key Visual wykorzystywany w kampanii OOH/ trade.

Działania online obejmują m.in. współpracę z dwójką popularnych influencerów: Zuzą Kołodziejczyk i Poszukiwaczem, którzy odwiedzają wybrane grupy i – za pośrednictwem portali społecznościowych (Facebook, YT, Snapchat) – przedstawiają wyniki testów. Za całość działań online Pepsi odpowiada agencja Deloitte Digital.

Nad przebiegiem wszystkich wydarzeń w terenie czuwa realizująca je agencja field marketingu Ewesa.

Media wspierające kampanie zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction z grupy OMD.

Strona akcji: www.pepsi.pl/wyzwaniesmaku

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij