TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Akcja „Wyzwanie Smaku Pepsi” w nowej formule i z silnym wsparciem w mediach

Akcja „Wyzwanie Smaku Pepsi” zyskała w tym roku nową formułę. Ekipy promocyjne, organizujące „ślepe testy” smaku Pepsi i drugiego napoju typu cola, docierają tym razem do wybranych grup, zdefiniowanych według bardzo różnych, często żartobliwych kryteriów. Są wśród nich m.in. działkowicze, rycerze...
O autorze
1 min czytania 2016-08-05

…miłośnicy kotów, ale także strażacy czy rowerzyści.

W poprzednich latach sprawdziliśmy, jaki smak coli najbardziej odpowiada setkom tysięcy ludzi w całej Polsce. Uznaliśmy, że może warto spojrzeć teraz na to samo wyzwanie z innej perspektywy: jaki wynik da „ślepy test” smaku w przypadku różnych grup społecznych czy lifestyle’owych? To otwiera nowe możliwości komunikacyjne, dzięki którym akcja może być bardziej angażująca także dla osób niebiorących w niej udziału bezpośrednio, ale mogących zaspokoić swoją ciekawość –  mówi Michał Szewczyk, Senior Brand Manager Pepsi.

Akcja jest silnie wspierana w mediach. Najciekawsze wyniki testu smaku będą przedstawiane w kampanii wideo (TV, Internet) realizowanej przez agencję BBDO Warszawa, która odpowiada także za odświeżony koncept aktywacji oraz Key Visual wykorzystywany w kampanii OOH/ trade.

Działania online obejmują m.in. współpracę z dwójką popularnych influencerów: Zuzą Kołodziejczyk i Poszukiwaczem, którzy odwiedzają wybrane grupy i – za pośrednictwem portali społecznościowych (Facebook, YT, Snapchat) – przedstawiają wyniki testów. Za całość działań online Pepsi odpowiada agencja Deloitte Digital.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nad przebiegiem wszystkich wydarzeń w terenie czuwa realizująca je agencja field marketingu Ewesa.

Media wspierające kampanie zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction z grupy OMD.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Strona akcji: www.pepsi.pl/wyzwaniesmaku

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się