Startuje nowa kampania Getin Banku przygotowana przez Deloitte Digital

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Startuje nowa kampania Getin Banku przygotowana przez Deloitte Digital

W sobotę 6 sierpnia rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa Getin Banku, promująca Konto Oszczędnościowe, przygotowana przez Deloitte Digital. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, kina, oddziały oraz internet.

Na potrzeby kampanii Getin Banku powstały cztery spoty telewizyjne, których reżyserem jest Bartosz Dombrowski a zrealizował je dom produkcyjny Papaya. Spoty w wersji 30” i 15” będą emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Dopełnią je działania w Internecie m.in. reklamy display na głównych serwisach internetowych, a także kampania video wykorzystująca VOD i Youtube. Dodatkowo, w oddziałach banku w największych miastach w Polsce będzie można zobaczyć specjalnie przygotowane witryny.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- W kampanii zwracamy uwagę na odpowiedzialne zarządzanie finansami domowymi. Prezentujemy podstawową funkcję konta oszczędnościowego, czyli po prostu oszczędzanie. Atrakcyjna oferta z oprocentowaniem 2,8% i łatwa obsługa konta przez aplikację mobilną będą do tego zachęcać - mówi Marcin Wójtowicz, Dyrektor Departamentu Marketingu Getin Noble Banku.

Objęte działaniami marketingowymi elementy oferty, wpisują się w strategię Getin Banku, której celem jest rozwój bankowości opartej na budowie silnych i stabilnych relacji z klientami.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij