Digital Kingdom przejmuje obsługę PAYBACK Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Digital Kingdom przejmuje obsługę PAYBACK Polska

Digital Kingdom wygrało przetarg na długofalową obsługę social media marki PAYBACK Polska, będącej częścią American Express Group.

To kolejny przetargowy sukces Digital Kingdom w tym roku. Agencja będzie odpowiedzialna za strategię obecności marki PAYBACK Polska w social media oraz bieżącą produkcję contentu i obsługę profilu marki ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia procesów customer service. W zakresie obowiązków agencji będzie także zakup reklam na facebooku, kreacja oraz optymalizacja kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PAYBACK Polska może liczyć na wiele nowych i kreatywnych rozwiązań, które znalazły się w ofercie przetargowej. Jestem przekonany, że doświadczenie zespołu dedykowanego do obsługi oraz zrozumienie z Klientem od pierwszego spotkania przetargowego zaowocuje nową jakością komunikacji PAYBACK w mediach społecznościowych – komentuje Gustaw Rozmarynowski New Business Director Digital Kingdom.

Media społecznościowe są niezwykle ważnym kanałem komunikacji z użytkownikami programu multipartnerskiego PAYBACK. Agencja wykazała się dużą kreatywnością oraz zrozumieniem naszych potrzeb. – dodaje Piotr Lipiński Head of Corporate & Marketing Communications PAYBACK Polska

Digital Kingdom rozpocznie swoje działania na początku sierpnia br. Umowa obowiązywać będzie dwa lata. Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu rozstrzygniętego w połowie czerwca br.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij