Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Opaska i mobilna aplikacja – PZU pomaga rodzicom dbać o bezpieczeństwo dzieci

PZU - największy polski ubezpieczyciel - w innowacyjny sposób podchodzi do bezpieczeństwa: nie tylko edukuje jak należy się zachowywać, ale także pomaga rodzicom dbać o bezpieczeństwo ich dzieci. W nadmorskich miejscowościach PZU rozdaje właśnie specjalne opaski zsynchronizowane z aplikacją mobilną.
O autorze
1 min czytania 2016-08-22

Równolegle ubezpieczyciel prowadzi badanie, jak Polacy troszczą się o maluchy, czym jest dla nich bezpieczeństwo i jak dużo dzieci o nim wiedzą.

Za pomocą badania ankietowego PZU chce poznać świadomość dzieci i rodziców o zagrożeniach w typowych i nietypowych sytuacjach. Ci, którzy wezmą udział w badaniu, otrzymają unikatową dziecięcą opaskę „niezgubkę”. Jest wodoodporna i ma wbudowany nadajnik. Ze specjalną aplikacją na smartfony (Android i iOS) monitoruje lokalizację dziecka. Jeśli maluch oddali się zbyt daleko, aplikacja natychmiast o tym zaalarmuje rodzica. Taka metoda wsparcia bezpieczeństwa dzieci sprawdzi się przez cały rok, zarówno na wakacjach jak i feriach zimowych, pomocna będzie w centrum handlowym, na placu zabaw lub innym zatłoczonym miejscu gdzie łatwo stracić dziecko z oczu. Akcji przyświeca hasło: „Z myślą o bezpieczeństwie”.

– Aplikacja wraz z opaską nie tylko, choć przede wszystkim, wspiera rodzica w monitorowaniu bezpieczeństwa dziecka. Rozwija również zaangażowanie społeczne, zachowania obywatelskie – tłumaczy Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU Życie SA. –Dzięki rozwiniętym funkcjom społecznościowym rodzic może poprosić o pomoc w odnalezieniu pociechy innych użytkowników aplikacji. To zupełnie nowe, innowacyjne podejście do tematyki bezpieczeństwa – podkreśla Aleksandra Agatowska.

Badania prowadzone będą na plażach, jak również on-line na profilach facebookowych PZU, Niestraszki i Pomoc to moc. Inicjatywa odbywa się w ramach akcji „Bezpieczne wakacje z PZU”. W tym tygodniu w Juracie, Jastarni, Władysławowie, Jastrzębiej Górze, Karwii, Łebie i Darłówku odbędą się także wydarzenia edukacyjne.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcję zakończy raport, który będzie zaprezentowany we wrześniu.

Źródło: media.pzu.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się