TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Michelin – ciśnienie pod kontrolą w digitalu

W sierpniu firma Michelin rozpoczęła jedenastą edycję kampanii edukacyjnej „Ciśnienie pod kontrolą”, która przypomina kierowcom o konieczności utrzymywania prawidłowego ciśnienia w oponach. W tym roku po raz pierwszy jest ona w całości prowadzona w sieci.
O autorze
1 min czytania 2016-08-26

Akcja „Ciśnienie pod kontrolą” jest organizowana w Polsce od 2005 roku. Dotychczas najważniejszym elementem edukacji kierowców były pomiary ciśnienia prowadzone corocznie jesienią na popularnych stacjach benzynowych lub w punktach serwisowania pojazdów. Oprócz zwrócenia uwagi na kwestię niedopompowanych opon, kierowcom udzielano informacji na temat tego, jak i kiedy najlepiej kontrolować ciśnienie i dbać o jego prawidłowy poziom.

W tym roku akcja „Ciśnienie pod kontrolą” odbywa się pod hasłem „Zostawiaj dobre ślady!” i w ten sposób zwraca uwagę na problem nierównomiernego zużycia bieżnika w przypadku jazdy na oponach z nieprawidłowym ciśnieniem. Większość działań edukacyjnych prowadzona jest za pośrednictwem strony internetowej http://cisnieniepodkontrola.michelin.pl/. Oprócz uruchomienia sekcji z poradami Michelin zorgnizuje tam również konkursy – jeden w formie quizu sprawdzającego wiedzę na temat kontroli ciśnienia i bezpieczeństwa na drodze, zaś drugi z wykorzystaniem platformy Instagram. Dodatkowo firma nawiązała współpracę z influencerami instagramowymi przy wykorzystaniu platformy indaHash, aby skuteczniej dotrzeć z przekazem do użytkowników serwisu.  

Ponadto w kolejnych etapach do współpracy zaproszeni zostaną popularni blogerzy motoryzacyjni i podróżniczy, aby z przekazem edukacyjnym dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Dodatkowo na stronie przy udziale internautów tworzona jest mapa kompresorów, gdzie każdy zainteresowany może wskazać lokalizację sprawnego urządzenia, z którego ostatnio korzystał. W ten sposób Michelin chce ułatwić kierowcom kontrolę ciśnienia w oponach i podkreślić, że dla każdego właściciela pojazdu powinien to być nawyk. 

 Całość działań wspiera szeroko zakrojona kampania reklamowa w Google Display Network, na Facebooku oraz na Instagramie. Przekazy zostały tak stargetowane, aby dotrzeć do szerokiej grupy kierowców w wieku 20-55 lat. – Decyzja o przeniesieniu kampanii do Internetu to po pierwsze odpowiedź na aktualne trendy i zmianę zachowań społecznych, a także chęć dalszego wzmacniania kompetencji firmy w tym obszarze – wyjaśnia Ewa Konopka, rzecznik prasowa Michelin Polska. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja potrwa do końca września 2016 roku. Za przygotowanie tegorocznej koncepcji kampanii, strony internetowej, kreacji reklamowych oraz działania na Instagramie odpowiada agencja McCann & MRM, działania PR oraz współpracę z blogerami nadzoruje agencja Weber Shandwick, która również koordynuje całą kampanię, zaś zakup mediów i prowadzenie kampanii reklamowej leży po stronie domu mediowego Initiative. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing