Konsultanci agencji On Board PR będą odpowiedzialni za działania PR dla nowego szpitala Vratislavia Medica (dawniej Wrocławskiego Centrum Rehabilitacji i Medycyny Sportowej), należącego do Grupy Hasco. Do zadań agencji będzie należało wdrożenie i realizacja kampanii edukacyjnej oraz współpraca z ekspertami. Agencja zajmie się budową relacji z mediami oraz komunikacją spółki w kanałach social media. Do współpracy między partnerami doszło na drodze przetargu. Obsługą zajmie się zespół konsultantów z działu Healthcare Communication, którym kieruje Izabela Sałamacha.
„Powierzenie tego projektu naszej agencji to potwierdzenie kompetencji naszych konsultantów. Posiadamy wieloletnie doświadczenie zarówno w komunikacji korporacyjnej, jak i tworzeniu i realizacji kampanii edukacyjnych przy współpracy ze środowiskiem naukowym, znamy media i pozostajemy na bieżąco z trendami konsumenckimi. Zdajemy sobie sprawę jak ważną rolę w edukacji pacjentów i pozycjonowaniu fachowej wiedzy ekspertów odgrywają social media, dlatego będą ważnymi kanałami komunikacji w kampanii” – mówi Sałamacha.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024