TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sztuka opowiedziana alfabetem biznesu. HP Inc Polska partnerem jubileuszowego Łódź Design Festival

HP Inc Polska od lat tworzy rozwiązania technologiczne dla ludzi i biznesu, czerpiąc inspirację z otoczenia i dynamiki zachodzących zmian. Bogata oferta produktów łączy elementy sztuki nowoczesnego designu z technologią.
O autorze
2 min czytania 2016-09-15

Firma chętnie wspiera najciekawsze wydarzenia pozwalające doświadczać i smakować nowego spojrzenia na świat biznesu i designu. Do takich niewątpliwie należy Łódź Design Festival. W tym roku firma HP Inc z okazji 10. i jubileuszowej edycji objęła partnerstwo nad tym jednym z najważniejszych eventów w Europie Środkowo-Wschodniej poświęconych projektowaniu.  

Łódź Design Festival to jedno z tych wydarzeń, na którym nie mogło nas zabraknąć. Firma HP Inc od lat bacznie obserwuje kierunki rozwoju i zastosowania sztuki i designu i stara się je implementować do oferty swoich produktów, zwłaszcza z kategorii Premium, czyli takich, które nie tylko niezawodnie działają, ale i które możemy odbierać wszystkimi zmysłami – powiedział Jacek Żurowski, Prezes i Dyrektor Zarządzający HP Inc Polska. „Przykładem jest chociażby laptop HP Spectre 13, jeden z najsmuklejszych, utrzymany w eleganckiej stylistyce świata mody haute-couture. Niegdyś tego rodzaju urządzenie mogłoby uchodzić za niszowy produkt dla koneserów piękna, dziś to niemal tzw. must have.” – dodaje. 

Łódź Design Festival to 11 inspirujących dni obejmujących wystawy, wykłady, warsztaty i wydarzenia w mieście, adresowane do przedsiębiorców chcących zgłębić temat roli designu w rozwoju i wzmacnianiu biznesu. Dla projektantów i designerów to naturalna przestrzeń spotkań z biznesem i rozmów o roli i więzi łączącej sztukę z biznesem. Dla biznesu to uczta dla zmysłów i studnia inspiracji do tego, by tworzyć funkcjonalne i niezawodne urządzenia codziennego użytku, podane w nietuzinkowej estetycznie formie. Festiwal, pod hasłem przewodnim „Tożsamość” odbędzie się w dniach 13-23 października w Łodzi, jednym z ważniejszych ośrodków kultury w Polsce. 

„Coraz więcej z nas lubi się otaczać nie tylko mobilnymi i niezawodnymi, ale i pięknymi przedmiotami, zwłaszcza komputerami czy tabletami, z którymi nie rozstajemy się przez co najmniej 8 godzin dziennie. Co więcej, nowoczesny sprzęt to również nasza wizytówka, i w biznesie działa wedle zasady „pokaż mi swój laptop, a powiem Ci kim jesteś”. My w Łodzi pokażemy HP Elite x 2 1001. Z niecierpliwością czekamy na kolejną odsłonę festiwalu – wiemy, że możemy liczyć na dużą dawkę inspiracji i bodźców dla zmysłów, które następnie przekujemy w biznes.” – dodał Jacek Żurowski. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W trakcie festiwalu zaplanowane w programie filmy towarzyszące flagowym wystawom wydarzenia, jak make me!, must have oraz wystawie jubileuszowej, zostaną wyświetlone na 20 tabletach HP Elite x 2 1011. Biznesowy tablet „2 w 1” z dotykowym wyświetlaczem IPS jest jednym z tych urządzeń, które zaskakują nie tylko urodą i designem, ale również funkcjonalnością i długim czasem pracy na baterii. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing