One Eleven rozbudowuje struktury strategiczne

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
One Eleven rozbudowuje struktury strategiczne

Zespół pracowni koncepcyjnej One Eleven (O11E) powiększył się o dwie nowe osoby: Krolinę Kaczmarczyk-Rogalską i Piotra Gąsienicę-Daniela, którzy wzmocnili dział strategii.

W One Eleven będą współprowadzili projekty strategiczne dla Klientów z różnych branż, a także będą odpowiedzialni za tworzenie i wdrażanie nowych narzędzi badawczych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Zatrudnienie Karoliny i Piotra jest efektem dynamicznego rozwoju pracowni i większej niż dotychczas ilości projektów. Ich doświadczenie i wiedza w zakresie strategii i badań są niezwykle cenne w tworzeniu projektów, które często wykraczają poza standardowe rozumienie zadań strategicznych – wyjaśnia Marcin Bełza, partner zarządzający w One Eleven.

Karolina Kaczmarczyk-Rogalska z wykształcenia jest magistrem marketingu i zarządzania. Z branżą marketingową związana jest od 2008 roku, a consultingową od 2012. Doświadczenie zdobywała w sieciowych i lokalnych agencjach reklamowych (JWT, San Markos), gdzie uczestniczyła w projektach jako Project Manager oraz strateg. W latach 2012-2016 pracowała jako brand consultant w firmie CPC dla takich marek jak: Philips, Play, Link4, Biblioteka Narodowa, Grupa Żywiec, CEDC, Marie Brizard Wine & Spirits (właściciela marek Sobieski i Krupnik), Polpharma, Grupa Azoty, Visa.

Brała udział w dwóch pierwszych edycjach konkursu Young Creatives Planners w 2013 (shortlista) i 2014 roku (wyróżnienie). Wystąpiła także jako prelegent na XV Kongresie Badaczy.

Piotr Gąsienica-Daniel jest związany z badaniami i strategią od kilku lat. Ostatnio przez dwa lata pracował jako główny specjalista ds. strategii marketingowej i badań w PZU, gdzie odpowiadał za współtworzenie strategii marketingowej Grupy PZU. Wcześniej związany był z TNS Polska, gdzie pracował dla Klientów z branży Finansowej i FMCG. Z wykształcenia jest socjologiem. Należy do Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii (PTBRiO). 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij