Firma dostarcza inteligentne dane operacyjne umożliwiające targetowanie klienta omnichanelowego. 500 pracowników w 16 globalnych biurach Emarsys obsługuje ponad 1500 klientów w 140 krajach. Każdego miesiąca Emarsys wysyła ponad siedem miliardów wiadomości – pomaga klientom zwiększyć przychody i ROI.
Spotkanie będzie miało formę śniadania biznesowego, podczas którego będzie można wysłuchać prezentacji reprezentantów firm Emarsys i Divante. Arpad Deak z Emarsys opowie o praktycznym zastosowaniu oprogramowania oraz przedstawi case study ToysR Us. Firmie, dzięki rozwiązaniom marketing automation, udało się osiągnąć 40% wzrost konwersji oraz zwiększyć średnią wartość zamówienia o 45%. Karol Bzik z Divante skupi się korzyściach płynących z łączenia rozwiązań marketing automation i loyalty.
Zobacz również
Po prezentacjach zapraszamy na część networkingową przy porannej kawie. Będzie to świetna okazja, aby wymienić się wiedzą w kameralnym gronie specjalistów.
Agenda wydarzenia:
9:00 Start rejestracji #PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
9.15 Rozpoczęcie spotkanie
9.30 Karol Bzik, Divante, Markting Automation oraz Loyalty
10.15 Przerwa kawowa
10.30 Arpad Deak, Emarsys Eastern Europe, 7 ways marketing automation can drive conversion rate – a lesson from ToysR Us (prezentacja w j. angielskim).
11.00 Networking.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Emarsys MeetUp jest kolejnym z cyklu meet-upów współorganizowanych przez Divante. Już teraz zapraszamy na kolejną edycję dotyczącą migracji na Magento 2. Zapisy tutaj.