Hubert Świtalski i Daniel Franc: z Agory do Ströer Digital Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hubert Świtalski i Daniel Franc: z Agory do Ströer Digital Media

Do zespołu Ströer Digital Media dołączyli Hubert Świtalski i Daniel Franc, wcześniej związani z Agorą. W Ströerze wzmocnią dział sprzedaży agencyjnej, a ich zadaniem będzie m.in. za skuteczne wdrożenie do sprzedaży nowej linii produktowej.

- Zatrudniliśmy Huberta i Daniela mając na uwadze ich wiedzę i doświadczenie w realizowaniu niestandardowych kampanii crossmediowych we współpracy z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi. Potrzebowaliśmy też ludzi, którzy w ważnym momencie wprowadzania przez Ströer Digital Media szeregu nowych rozwiązań technologicznych i produktowych, będą stanowić istotną wartość dodaną w procesie ich sprzedaży – uważa Artur Muszkiet, dyrektor zarządzający Ströer Digital Media 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Hubert Świtalski, jako Head of Agency Team, będzie odpowiadał za cały dział sprzedaży agencyjnej, raportując bezpośrednio do Artura Muszkieta. Ostatnio w Agorze zajmował stanowisko Agency Group Head Sport.pl, przeprowadzając wielokanałowe kampanie dla takich marek jak adidas, Visa czy Renault. Wcześniej pracował przy projektach edukacyjno-informacyjnych w branży profesjonalnych szkoleń. - Niedawne akwizycje Ströera, rozwój technologii, poszukiwanie nowych, niestandardowych rozwiązań stwarza wiele możliwości do dostarczania jak najlepszych produktów partnerom biznesowym. Mam nadzieję, że moje doświadczenie zdobyte przy realizacji dużych projektów content marketingowych przyczyni się do dalszego wzmacniania pozycji firmy – mówi Hubert Świtalski.  

Daniel Franc, pełniąc funkcję Agency Sales Manager, pokieruje jednym z teamów sprzedażowych obsługujących klientów agencyjnych. Wcześniej przez 8 lat był związany z Biurem Reklamy Agora S.A., gdzie ostatnio zajmował stanowisko Senior Account Managera. Odpowiadał  m.in. za planowanie  niestandardowych akcje wielomediowych dla największych domów mediowych, rozwój produktu reklamowego Gazeta.pl oraz szkolenie nowych pracowników. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij