Do tej wyjątkowej, mobilnej i dynamicznej kampanii Rekomenduj.to zaprosiło kilka tysięcy Ambasadorów, aktywnie korzystających z produktów mBanku. W akcji tej Rekomenduj.to wspólnie z mBankiem promuje siłę rekomendacji i poleceń, pod hasłem: Polecanie się opłaca! Skuteczne polecenie produktów mBanku, zakończone założeniem konta przez znajomego, zamienia się w premię pieniężną. Natomiast aktywne uczestnictwo w social media inspirowane przez Rekomenduj.to nagradzane jest punktami, które Ambasador wymienia na nagrody. Dzięki takim dwutorowym działaniom Rekomenduj.to i mBank budują buzz wokół programu PolecamBank.
mBank nowym klientem buzz.
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 13.10.2016
- 2 min czytania

Agencja buzz., właściciel platformy Rekomenduj.to, rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla marki mBank. Celem kampanii jest budowa świadomości wokół programu PolecamBank.