Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

JYSK otwiera 200. sklep w Polsce

14 października 2016 zapisze się znacząco w historii JYSK w Polsce. Tego dnia sieć sklepów sprzedających meble i artykuły do sypialni otwiera swój dwusetny sklep w Polsce. Otwarciu 200-go sklepu towarzyszy intensywna kampania reklamowa realizowana przez dom mediowy Carat Polska.
O autorze
1 min czytania 2016-10-14

Przez ostatnie 16 lat funkcjonowania na polskim rynku, skandynawska marka sprzedająca artykuły do sypialni stała się bardzo popularna. 14 października 2016 w Jarocinie sieć otworzy swój dwusetny sklep w Polsce.

JYSK w Polsce zakorzenił się na dobre. Skupianie naszej uwagi na jakości produktów oraz nasz asortyment meblowy w duchu skandynawskiego wzornictwa okazał się być bardzo popularny wśród klientów. Tym samym obecność JYSK w Polsce stworzyła nowe możliwości dla polskich dostawców, którym otworzyliśmy drzwi do rynków również w innych krajach, dzięki sprzedaży ich produktów w JYSK – powiedział Piotr Padalak, Country Manager JYSK Polska.

Dotyczy to szczególnie artykułów z grupy materaców i mebli, ponieważ większość materaców oferowanych w JYSK w Polsce pochodzi od polskich producentów, którzy dzięki nam wykorzystali szansę na sprzedaż swoich produktów do 43 krajów, w których Grupa JYSK prowadzi działalność. 

Sklep numer 200 zostanie otwarty w Jarocinie w piątek 14 października 2016 o godz. 8.00. W związku ze świętowaniem otwarcia sklepu przygotowano dla klientów wiele fantastycznych ofert oraz konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania promująca otwarcie 200 sklepu sieci JYSK została przygotowana i jest realizowana przez dom mediowy Carat Polska. Działania reklamowe obejmują telewizję, radio oraz internet.

Słuchaj podcastu NowyMarketing