Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Remarkable Ones z Tomaszem Relewiczem na pokładzie!

Z początkiem października do zespołu Remarkable Ones dołączył Tomasz Relewicz przyjmując rolę Partnera agencji. Relewicz będzie odpowiadał za tworzenie strategii PR i realizację projektów komunikacyjnych dla firm oraz starupów działających w obszarze technologii i innowacji.
O autorze
1 min czytania 2016-10-17

Tomasz Relewicz ostatnie 11 lat pracował w Hill+Knowlton Strategies prowadząc działania komunikacyjne dla wielu międzynarodowych firm i marek technologicznych takich, jak m.in. Facebook, Huawei, Spotify, Samsung, NetApp, CI Games. Koordynował kampanie PR w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. W Remarkable Ones będzie wykorzystywał swoje główne obszary kompetencyjne czyli kreację oraz wdrożenia strategii komunikacyjnych dla innowacyjnych i technologicznych projektów w pracy z klientami nowej agencji. Jednocześnie wraz z właścicielami Remarkable Ones Krystianem Cieślakiem i Magdaleną Grabalą będzie rozwijał zespół i jego kompetencje, a także pozyskiwał nowych klientów. 

„Z Tomkiem pracowaliśmy w Hill+Knowlton Strategies kilka lat temu, gdy szlifował swój warsztat w prężnie działającym zespole technologicznym. Przez lata także śledziliśmy sukcesy Tomka i jego zespołu np. liczne nagrody: Sabre 2015 Gold Award, Magellan Awards, Złote Spinacze czy Protony. Dlatego łatwo przyszło nam podjęcie decyzji o współpracy z nim. Doskonale wpisał się w nasz obszar działalności. Widzieliśmy także, że praca ze startupami, na której fokusuje się Remarkable Ones, był tym co go zwyczajnie „kręciło”. – przekonuje Grabala. „Udało nam się przekonać Tomka, aby wskoczył na pokład Remarkable Ones. Wspólnie mamy ambitne plany i duże apetyty jeśli chodzi o obsługę komunikacyjną podmiotów z branży technologicznej” – dodaje Cieślak.