Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Walentynkowe plany internautów

Pójdą do kina, teatru, odwiedzą ulubiony klub czy po prostu wyślą e-kartkę – Gemius sprawdził, jak internauci planują walentynkowe świętowanie. W przededniu Dnia Zakochanych rośnie liczba osób szukających w sieci gotowych życzeń, informacji o seansach czy granych sztukach.
O autorze
1 min czytania 2013-02-14

Portale poświęcone wydarzeniom kulturalnym oraz witryny z informacjami o klubach czy imprezach przeżywają w dniach poprzedzających Walentynki prawdziwe oblężenie – wynika z badania Megapanel PBI/Gemius.

Chętnie zabieramy swoją „Walentynkę” do kina lub teatru

Dane pokazują, że w drugim tygodniu lutego 2012 roku strony z kategorii „Rozrywka”, a więc w dużej mierze witryny największych kin, odwiedziło ponad 1,7 mln użytkowników sieci, to aż od 200 do 300 tys. więcej niż w pozostałych dniach tego miesiąca. Najliczniejszą część widowni internetowych tego typu serwisów stanowią użytkownicy w wieku 15-24 (stanowią niemal 40 proc. odbiorców wskazanych portali).

Również witryny poświęcone wydarzeniom kulturalnym, a w tym m. in. strony www teatrów czy portale z informacjami na temat literatury, budzą w tym czasie większe zainteresowanie. Tuż przed Walentynkami liczba użytkowników tego typu portali znacząco rośnie. Między 8 a 14 lutego 2012 roku serwisy z kategorii „Kultura i rozrywka” odwiedziło ponad 16 mln internautów, czyli średnio 150 tys. więcej niż w innych tygodniach. Serwisy z tej kategorii najchętniej odwiedzają osoby w wieku 15-34 (stanowią 50 proc. całej widowni portali).

lub wysyłamy e-kartkę

Zakochani chętnie sięgają również po gotowe rozwiązania. W dniach od 8 do 14 lutego 2012 roku strony z życzeniami i e-kartkami odwiedziło ponad 1 mln internautów, co oznacza od 400 do 500 tys. realnych użytkowników więcej niż w innych tygodniach analizowanego miesiąca. Po wierszyki czy życzenia z sieci sięgają głównie ludzie młodzi. Ponad 28 proc. widowni internetowej tego typu serwisów to internauci w wieku 15-24.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing