Kampania digitalowa GWINTA: Wiedźmińskiej Gry Karcianej w rękach K2

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania digitalowa GWINTA: Wiedźmińskiej Gry Karcianej w rękach K2

CD PROJEKT RED powierzył agencji K2 stworzenie kreacji do globalnej kampanii reklamowej GWINTA: Wiedźmińskiej Gry Karcianej. Kampania digitalowa zamkniętej wersji beta gry ruszyła 25 października wieczorem.

Studio CD PROJEKT RED rozpoczęło współpracę z K2 w marcu br. od zlecenia na kreacje reklamowe dla drugiego dodatku do Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu, czyli dla Krwi i Wina. Do zadań agencji należało wówczas przygotowanie ponad 500 banerów statycznych i animowanych promujących przedsprzedaż dodatku oraz jego właściwą premierę. Grafiki i animacje stworzone przez K2 w 8 językach zostały zaadaptowane na zagraniczne rynki. Po sukcesie tej kampanii CD PROJEKT RED zdecydował się powierzyć K2 wsparcie reklamowe premiery nowego produktu – GWINTA: Wiedźmińskiej Gry Karcianej. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij