Maria Scileppi (72andSunny): Rozmowy z ludźmi automatycznie stymulują mój umysł

Maria Scileppi (72andSunny): Rozmowy z ludźmi automatycznie stymulują mój umysł
Z okazji nadchodzącego Imagination Day rozmawiamy z tegorocznymi prelegentami na temat branży reklamowej, trendów i wyzwań, a także inspiracji. Jako pierwsza na nasze pytania odpowiedziała Maria Scileppi, Founding Director, 72U (72andSunny).
O autorze
1 min czytania 2016-11-02

Powiedz nam kilka słów na temat Twojego wykładu na Imagination Day

Będę mówić o znaczeniu zmiany, szczególnie w odniesieniu do kreatywność. Kiedy wracam do początków mojej kariery, dostrzegam, że źródło mojego sukcesu wynika z miłości do zmian. Oczywiście często są one przerażające z oczywistych powodów: mogą być przyczyną zwątpienia w siebie, powodować niepewność i podważać nasze wzorce, ale to właśnie zmiany prowadzą do rozwoju, a rozwój jest podstawą dla kreatywności.

Opowiem o mojej własnej podróży i tym, co odkryłam – każdy dzień to wybór, elastyczność wymaga praktyki, nieustanny optymizm jest najlepszą tajną bronią, a to, jak definiuję porażki, pomaga mi nie bać się ich.

Skąd zainteresowanie branżą reklamową? Co jest w niej takiego pociągającego?

Przyciągnęła mnie rola bycia art directorem, bo kocham pomysły i nie jestem dobra w byciu skromną. Kiedy skończyłam szkołę artystyczną, zaczęłam staż w agencji i pokochałam towarzyszącą tej pracy energię. To był pierwszy raz, kiedy zrozumiałam, że mogę zarabiać na moich pomysłach i na byciu kreatywną. Uzależniłam się.

Który projekt był dla Ciebie prawdziwym wyzwaniem? Z którego jesteś najbardziej dumna?

Największym wyzwaniem był projekt „72U”, który sama zaprojektowałam i wdrożyłam. Możliwość zaplanowania programu i stworzenia intensywnej 12 tygodniowej przygody dla wielokierunkowego zespołu pozwoliło mi mieć prawdziwy wpływ na trajektorię ludzkich żyć. Jestem najbardziej dumna z 72U, ponieważ to platforma realizująca projekty każdego typu: filmy dokumentalne, designerskie produkty, całościowe eventy, interaktywną sztukę, klipy muzyczne…

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co inspiruje Cię do pracy?

Pasja i talent innych ludzi, łączenie pasjonatów do współpracy.

Czy stosujesz jakieś metody do stymulowania kreatywności?

Rozmowy z ludźmi automatycznie stymulują mój umysł. Zdobywanie informacji o tym, co ktoś robi, oglądanie ich pracy, zrozumienie, jakie kreatywne możliwości znaleźli i jak odnaleźli drogę do urzeczywistnienia swoich idei.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jakich trendów reklamowych możemy się spodziewać w przyszłym roku?

Dużym trendem jest celowy, zmotywowany marketing, Za markami, którym dobrze się powodzi, stoi coś więcej niż one same.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jak myślisz, jakie wyzwania czekają branżę reklamową w najbliższej przyszłości? Których z nich możemy oczekiwać najszybciej?

Próba przyciągnięcia i zatrzymania talentów. Agencje próbują wielu rzeczy – kładą nacisk na wewnętrzną kulturę czy super dodatki takie jak nielimitowane wakacje – ale życie agencyjne nadal jest wyczerpujące. Firmy technologiczne zmieniają kierunek talentów z branży reklamowej, przyciągając do siebie ludzi bardziej przedsiębiorczych i nastawionych na innowacje.

 

Maria Scileppi
Founding Director, 72U (72andSunny), Los Angeles