Daj się porwać dobroczynnej mocy owoców z Łowiczem

Ruszyła kampania Łowicza informująca o absolutnej nowości marki – unikalnej ofercie prozdrowotnych dżemów 100% z owoców. W dynamicznych spotach telewizyjnych widzimy, jak moc owoców wręcz eksploduje z każdego słoiczka, a na wielkoformatowych nośnikach pojawiły się grafiki nawiązujące do...
O autorze
1 min czytania 2016-11-08

…właściwości składników oraz podkreślające funkcjonalność nowej linii dżemów.

Najnowsza kampania Łowicza informuje o unikalnej nowości marki – linii trzech prozdrowotnych dżemów 100%, powstałych z tradycyjnych polskich owoców, powszechnie znanych z dobroczynnych właściwości dla zdrowia. Działania obejmują zarówno komunikację w telewizji w ogólnopolskich mediach, jak i na nośnikach w przestrzeni publicznej. Jest to jedna z największych kampanii w historii produktów dżemowych.

W spocie telewizyjnym zostały zaprezentowane kolejno – dzika róża, rokitnik oraz czarny bez, wraz z charakterystyką ich funkcjonalności. Komentarzowi lektora towarzyszą ujęcia owoców, które po wydobyciu ich ze słoiczka zaskakują eksplozją swoich właściwości. Przekaz dodatkowo podkreśla doniosła muzyka.

Na nośnikach wielkoformatowych każdy wariant smakowy został przedstawiony z innym hasłem, które nawiązuje do właściwości owocu, z którego powstał. Napisy w pomysłowy sposób nawiązują również do charakterystycznego dla Łowicza „Łooo”, które podkreśla bezkonkurencyjny smak produktów marki. Owoce na grafikach zostały przedstawione w dynamiczny sposób, nawiązujący do scen ze spotu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Eksplozję prozdrowotnych dżemów Łowicz dodatkowo akcentują CityLighty i plakaty przygotowane w technice 3D – wyjątkowy efekt ma zwrócić uwagę przechodniów na moc płynącą z owoców. Wszystko za sprawą wykorzystanej tu technologii druku soczewkowego, który pozwala uzyskać przestrzenny efekt. Jest to jedna z pierwszych kampanii zrealizowanych w tej technice na tak dużą skalę oraz pierwsza tego typu kampania marki Łowicz. Oprócz telewizji i outdooru, Łowicz jest również obecny ze swoimi działaniami w Internecie.

Każda z nowych, unikalnych dżemowych propozycji Łowicz 100% z owoców wspomaga inną funkcję organizmu, w związku z czym stanowi doskonałe urozmaicenie wartościowej i smacznej diety. 100% z owoców Dzika Róża – wspomaga odporność, 100% z owoców Czarny Bez – wspiera procesy obronne organizmu, a 100% z owoców Rokitnik – dobroczynnie wpływa na układ pokarmowy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Start kampanii:
Outdoor – 1.11.2016 r.
Telewizja – 7.11.2016 r.
Agencja reklamowa: Brasil
Dom mediowy: Mindshare

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się