Daj się porwać dobroczynnej mocy owoców z Łowiczem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Daj się porwać dobroczynnej mocy owoców z Łowiczem

Ruszyła kampania Łowicza informująca o absolutnej nowości marki – unikalnej ofercie prozdrowotnych dżemów 100% z owoców. W dynamicznych spotach telewizyjnych widzimy, jak moc owoców wręcz eksploduje z każdego słoiczka, a na wielkoformatowych nośnikach pojawiły się grafiki nawiązujące do...

...właściwości składników oraz podkreślające funkcjonalność nowej linii dżemów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najnowsza kampania Łowicza informuje o unikalnej nowości marki – linii trzech prozdrowotnych dżemów 100%, powstałych z tradycyjnych polskich owoców, powszechnie znanych z dobroczynnych właściwości dla zdrowia. Działania obejmują zarówno komunikację w telewizji w ogólnopolskich mediach, jak i na nośnikach w przestrzeni publicznej. Jest to jedna z największych kampanii w historii produktów dżemowych.

W spocie telewizyjnym zostały zaprezentowane kolejno – dzika róża, rokitnik oraz czarny bez, wraz z charakterystyką ich funkcjonalności. Komentarzowi lektora towarzyszą ujęcia owoców, które po wydobyciu ich ze słoiczka zaskakują eksplozją swoich właściwości. Przekaz dodatkowo podkreśla doniosła muzyka.

Na nośnikach wielkoformatowych każdy wariant smakowy został przedstawiony z innym hasłem, które nawiązuje do właściwości owocu, z którego powstał. Napisy w pomysłowy sposób nawiązują również do charakterystycznego dla Łowicza „Łooo”, które podkreśla bezkonkurencyjny smak produktów marki. Owoce na grafikach zostały przedstawione w dynamiczny sposób, nawiązujący do scen ze spotu.

Eksplozję prozdrowotnych dżemów Łowicz dodatkowo akcentują CityLighty i plakaty przygotowane w technice 3D – wyjątkowy efekt ma zwrócić uwagę przechodniów na moc płynącą z owoców. Wszystko za sprawą wykorzystanej tu technologii druku soczewkowego, który pozwala uzyskać przestrzenny efekt. Jest to jedna z pierwszych kampanii zrealizowanych w tej technice na tak dużą skalę oraz pierwsza tego typu kampania marki Łowicz. Oprócz telewizji i outdooru, Łowicz jest również obecny ze swoimi działaniami w Internecie.

Każda z nowych, unikalnych dżemowych propozycji Łowicz 100% z owoców wspomaga inną funkcję organizmu, w związku z czym stanowi doskonałe urozmaicenie wartościowej i smacznej diety. 100% z owoców Dzika Róża – wspomaga odporność, 100% z owoców Czarny Bez – wspiera procesy obronne organizmu, a 100% z owoców Rokitnik – dobroczynnie wpływa na układ pokarmowy.

Start kampanii:
Outdoor – 1.11.2016 r.
Telewizja – 7.11.2016 r.
Agencja reklamowa: Brasil
Dom mediowy: Mindshare

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij