TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PKP Intercity rozdało nagrody na 15. urodziny

W sobotę, 5 listopada br., PKP Intercity wręczyło nagrody główne w konkursie „Pociąg do nagród”, który został zorganizowany z okazji jubileuszu działalności spółki. W ciągu dwóch tygodni trwania akcji przewoźnik rozdał ponad 3 300 nagród. Główny zwycięzca otrzymał voucher na wyjazd sylwestrowy...
O autorze
2 min czytania 2016-11-08

…dla czterech osób do Zakopanego.

Sylwester w Zakopanem i nielimitowane podróże

We wrześniu PKP Intercity obchodziło jubileusz 15-lecia. Z tej okazji przewoźnik przygotował kreatywny konkurs pod hasłem „Pociąg do podróży”. Akcja trwała 14 dni, od 26 września do 9 października br. i była podzielona na dwa etapy: bez biletu oraz z biletem. W ten sposób Spółka podziękowała swoim wszystkim Klientom, którzy przez ostatnie 15 lat korzystali usług przewoźnika i uczestniczyli w jej rozwoju. Konkurs miał również za zadanie zachęcić do podróżowania osoby, które nie korzystały jeszcze z usług PKP Intercity i nie poznały standardu podróżowania nowoczesnym taborem. W konkursie do wygrania były dwie złote karty ponad 350 nagród dziennych w postaci e- biletu dowolnej kategorii pociągów PKP Intercity, tj. EIP, EIC, IC, TLK. Spośród 3 300 nagród rozlosowano 3 nagrody główne, które zostały wręczone zwycięzcom przez Marka Chraniuka, prezesa PKP Intercity, w czasie sobotniego spotkania na warszawskiej Olszynce Grochowskiej.

Zdobywczyni pierwszego miejsca w konkursie głównym – podróżna z Warszawy – została nagrodzona voucherem na wyjazd sylwestrowy dla 4 osób do Zakopanego. Dwoje pozostałych zwycięzców otrzymało złote imienne karty PKP Intercity na roczne przejazdy dowolnymi pociągami przewoźnika w 1. klasie. Przez dwa tygodnie trwania zabawy internauci podesłali w sumie ponad 29 tys. zgłoszeń. Patronem medialnym wydarzenia była Telewizja Polska. Za obsługę i organizację konkursu odpowiedzialna była agencja New Look Advertising Sp. z o.o.

15 lat obecności PKP Intercity na polskich torach to doskonała okazja to podsumowań. W tym czasie przewieźliśmy w sumie 350 mln pasażerów. Laureaci konkursu dołączają do grona naszych podróżnych w sposób szczególny, bo wygrywając niezwykle atrakcyjne nagrody. W kolejnych latach będziemy umacniać swoją pozycję, oferując pasażerom wysoki standard oraz atrakcyjną ofertę – podsumował Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

15. urodziny

PKP Intercity rozpoczęło działalność 1 września 2001 roku. Przez 15 lat funkcjonowania przewoźnik uruchomił blisko 1 mln 149 tys. pociągów i przewiózł niespełna 350 mln pasażerów. Obecnie spółka uruchamia w komunikacji krajowej cztery kategorie pociągów – dwie klasy ekspresowej i dwie ekonomicznej. Dzięki zakończonym i przeprowadzonym programom inwestycyjnym podróżni mają do dyspozycji podróże na pokładach nowoczesnych pociągów Pendolino, FLIRT3 i PesaDART. W najbliższym czasie przewoźnik planuje kolejne inwestycje w tabor. Spółka zamierza zmodernizować 455 wagonów i 20 lokomotyw, a także kupić 55 nowych wagonów i 40 lokomotyw. Łącznie do 2020 roku chce przeznaczyć na ten cel blisko 2,5 mld zł na ten cel.

Słuchaj podcastu NowyMarketing