Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

PKP Intercity rozdało nagrody na 15. urodziny

W sobotę, 5 listopada br., PKP Intercity wręczyło nagrody główne w konkursie „Pociąg do nagród”, który został zorganizowany z okazji jubileuszu działalności spółki. W ciągu dwóch tygodni trwania akcji przewoźnik rozdał ponad 3 300 nagród. Główny zwycięzca otrzymał voucher na wyjazd sylwestrowy...
O autorze
2 min czytania 2016-11-08

…dla czterech osób do Zakopanego.

Sylwester w Zakopanem i nielimitowane podróże

We wrześniu PKP Intercity obchodziło jubileusz 15-lecia. Z tej okazji przewoźnik przygotował kreatywny konkurs pod hasłem „Pociąg do podróży”. Akcja trwała 14 dni, od 26 września do 9 października br. i była podzielona na dwa etapy: bez biletu oraz z biletem. W ten sposób Spółka podziękowała swoim wszystkim Klientom, którzy przez ostatnie 15 lat korzystali usług przewoźnika i uczestniczyli w jej rozwoju. Konkurs miał również za zadanie zachęcić do podróżowania osoby, które nie korzystały jeszcze z usług PKP Intercity i nie poznały standardu podróżowania nowoczesnym taborem. W konkursie do wygrania były dwie złote karty ponad 350 nagród dziennych w postaci e- biletu dowolnej kategorii pociągów PKP Intercity, tj. EIP, EIC, IC, TLK. Spośród 3 300 nagród rozlosowano 3 nagrody główne, które zostały wręczone zwycięzcom przez Marka Chraniuka, prezesa PKP Intercity, w czasie sobotniego spotkania na warszawskiej Olszynce Grochowskiej.

Zdobywczyni pierwszego miejsca w konkursie głównym – podróżna z Warszawy – została nagrodzona voucherem na wyjazd sylwestrowy dla 4 osób do Zakopanego. Dwoje pozostałych zwycięzców otrzymało złote imienne karty PKP Intercity na roczne przejazdy dowolnymi pociągami przewoźnika w 1. klasie. Przez dwa tygodnie trwania zabawy internauci podesłali w sumie ponad 29 tys. zgłoszeń. Patronem medialnym wydarzenia była Telewizja Polska. Za obsługę i organizację konkursu odpowiedzialna była agencja New Look Advertising Sp. z o.o.

15 lat obecności PKP Intercity na polskich torach to doskonała okazja to podsumowań. W tym czasie przewieźliśmy w sumie 350 mln pasażerów. Laureaci konkursu dołączają do grona naszych podróżnych w sposób szczególny, bo wygrywając niezwykle atrakcyjne nagrody. W kolejnych latach będziemy umacniać swoją pozycję, oferując pasażerom wysoki standard oraz atrakcyjną ofertę – podsumował Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

15. urodziny

PKP Intercity rozpoczęło działalność 1 września 2001 roku. Przez 15 lat funkcjonowania przewoźnik uruchomił blisko 1 mln 149 tys. pociągów i przewiózł niespełna 350 mln pasażerów. Obecnie spółka uruchamia w komunikacji krajowej cztery kategorie pociągów – dwie klasy ekspresowej i dwie ekonomicznej. Dzięki zakończonym i przeprowadzonym programom inwestycyjnym podróżni mają do dyspozycji podróże na pokładach nowoczesnych pociągów Pendolino, FLIRT3 i PesaDART. W najbliższym czasie przewoźnik planuje kolejne inwestycje w tabor. Spółka zamierza zmodernizować 455 wagonów i 20 lokomotyw, a także kupić 55 nowych wagonów i 40 lokomotyw. Łącznie do 2020 roku chce przeznaczyć na ten cel blisko 2,5 mld zł na ten cel.

Słuchaj podcastu NowyMarketing