„Życie warto smakować” czyli nowa kampania CHANGE dla Mieszko S.A.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Życie warto smakować” czyli nowa kampania CHANGE dla Mieszko S.A.

Po wygranym przetargu agencja CHANGE (Group One), przygotowała nową platformę komunikacyjną dla produktów czekoladowych firmy Mieszko S.A. pod hasłem Życie warto smakować. Główna idea zbudowana została wokół celebrowania słodkich momentów i wyjątkowych chwil spędzanych z bliskimi.

Pierwsza odsłona nowej kampanii marki Mieszko koncentruje się na Michaszkach, które przeszły nie tylko lifting opakowań, ale także poprawiły jakość i walory smakowe dzięki ulepszonej recepturze, w której zwiększono ilość orzechów do 25%.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania ma zasięg ogólnopolski, a jej głównym medium będą lokalne nośniki OOH w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Raciborzu, a także w Zagłębiu i na Śląsku.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja CHANGE, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij