Bonduelle Polska rusza z nową kampanią TV „Puszki na raz”

Rusza nowa kampania telewizyjna firmy Bonduelle Polska. Jej celem jest prezentacja zalet produktów „Puszki na raz”, które zawierają idealną porcję warzyw do jednorazowego spożycia i umożliwiają łączenie wielu różnych warzyw w jednej potrawie.
O autorze
1 min czytania 2013-02-19

W poniedziałek 18 lutego 2013 r. w najważniejszych stacjach telewizyjnych rusza ogólnopolska kampania reklamowa Bonduelle promująca „Puszki na raz”. 15 sekundowe spoty emitowane będą do 24 marca br. w stacjach: TVP, TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych – kulinarnych i poradnikowych. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki Bonduelle, lidera na krajowym rynku warzyw apertyzowanych, a także poinformowanie konsumentów o produkcie „Puszki na raz” oferującym nowe korzyści w zakresie łatwego i szybkiego przygotowania smacznych, wartościowych dań.

„Puszki na raz” to gotowe warzywa w małych opakowaniach, zawierających porcję do wykorzystania za jednym razem. Dzięki niewielkiej pojemności – 212 ml – do skomponowania potrawy możemy wykorzystać jednorazowo różne warzywa, dostępne w ramach tej linii. W sprzedaży znajduje się już 13 rodzajów „Puszek na raz”.

– Celem kampanii Bonduelle jest pokazanie wszystkich zalet „Puszek na raz” – poręcznej pojemności, wygody otwierania oraz różnorodności warzyw i smaków, jakie oferujemy w tej linii – mówi Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu w Bonduelle Polska. – Dzięki małym opakowaniom do przygotowania potrawy możemy użyć kilku puszek z różnymi rodzajami warzyw, bez ryzyka, że po ich otwarciu pozostaną niewykorzystane warzywa, które będziemy musieli wyrzucić. To ważne, szczególnie dla współczesnych świadomych konsumentów, którzy w codziennym życiu dbają o to, by oszczędzać zasoby naturalne.

Za zaplanowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii telewizyjnej Bonduelle „Puszki na raz” odpowiada dom mediowy Vizeum Polska. Autorem spotu jest agencja Red 8.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj