Powrót kultowego konkursu NEW LOOK DESIGN REFRESH

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Powrót kultowego konkursu NEW LOOK DESIGN REFRESH

Powraca modowy konkurs NEW LOOK DESIGN, którego organizatorką jest Dorota Wróblewska, promotorka mody, organizatorka pokazów, właścicielka wydawnictwa Sophisti.pl oraz domu mody Forget-me-Not. Konkurs wraca po latach w nowej odsłonie, stąd jego tegoroczna nazwa NEW LOOK DESIGN REFRESH.

Głównym sponsorem konkursu została marka Carlo Rossi, public relations zajmuje się agencja Face it!, zaś za kreację spotu sponsoringowego oraz social media wspierające Carlo Rossi odpowiada agencja Publicis DWL. Finał NEW LOOK DESIGN REFRESH przeprowadzony zostanie 1 grudnia 2016 roku, impreza na ponad 500 osób odbędzie się w Muzeum Etnograficznym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

NEW LOOK DESIGN to konkurs dla projektantów mody z wieloletnią tradycją. Organizowany od 2006 roku przez Dorotę Wróblewską, ma na celu promocję najbardziej utalentowanych projektantów.

Wśród atrakcyjnych nagród, są m.in. wyjazd do Rzymu oraz możliwość zaprezentowania swojej kolekcji ubrań podczas jednej z ważniejszych imprez modowych w stolicy – WARSAW FASHION STREET 2017.

– Konkurs skierowany jest do wszystkich osób zajmujących się sztuką i modą. Tegoroczna edycja pod hasłem REFRESH powiększyła się o nowe kategorie: ART oraz kategorię CARLO ROSSI INSPIRACJE. Do konkursu można się zgłaszać przez stronę internetową: www.newlookdesign.pl – zachęca organizatorka, Dorota Wróblewska.

– Carlo Rossi od wielu lat angażuje się w duże wydarzenia modowe. Wspierając młodych projektantów oraz realizując niestandardowe projekty na największych wydarzeniach modowych, marka Carlo Rossi przybliża swoim konsumentkom świat mody, glamour oraz kobiecego piękna – mówi Maciej Klonowski, marketing manager w firmie produkującej wino CARLO ROSSI.

Spot głównego sponsora tegorocznej edycji CARLO ROSSI wspierający konkurs NEW LOOK DESIGN REFRESH i zapraszający na finał wydarzenia, emitowany jest m.in. w Polsacie, TVN oraz na kanałach lifestylowych.

Partnerami są: CARLO ROSSI, BATISTE, HP oraz Krakowskie Szkoły Artystyczne oraz Szkoła Artystycznego Projektowania Ubioru.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: JOY, Cosmopolitan, Esquire, Sophisti.pl i www.dorotawroblewskablog.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij