Audi shazamuje warszawski mural

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Audi shazamuje warszawski mural

Producent samochodów jest pierwszym w Polsce marketerem, który wykorzystał aplikację Shazam do visual recognition muralu przy ulicy Brackiej w Warszawie.

Audi (VW Group) rozpoczął akcję reklamową, w której jako pierwszy marketer w Polsce połączył aplikację mobilną Shazam i specjalnie przygotowany mural, namalowany przy ulicy Brackiej w Warszawie. „Shazamowanie” OOH jest polskim elementem międzynarodowej kampanii nowego modelu Audi Q2.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem kampanii jest wsparcie debiutu najnowszego modelu SUV Audi Q2. Globalna akcja reklamowa prowadzona jest pod hasłem #untaggable. W Polsce kierowana jest do dynamicznych przedsiębiorców, singli, ale także młodych par i małżeństw, mieszkańców średnich i dużych miast. – Zależało nam na dotarciu do grupy docelowej w najbardziej niestandardowy sposób, a jednocześnie zgodny z ideą globalnej kampanii reklamowej. Połączyliśmy komunikację online i offline malując mural w jednym z najbardziej ruchliwych miejsc w Warszawie i wykorzystując aplikację Shazam – mówi Jakub Przewoźny, specjalista ds. komunikacji Audi.

W ramach akcji po zeskanowaniu muralu aplikacją Shazam użytkownik przenosi się do specjalnego serwisu Audi, gdzie znajdzie m.in. video making of muralu, gif-y, możliwość podglądu wnętrza Audi Q2, zapoznania się z ofertą, itd. Dodatkowo aplikacja Shazam daje jeszcze szersze możliwości połączenia muralu i digitalu. Spoty reklamowe, emitowane w TV, także są „shazamowalne” i widzowie za ich pośrednictwem mogą przenosić się do tego samego serwisu. Dzięki temu zasięg akcji jest bardzo szeroki.

Za pomysł wykorzystania aplikacji i muralu odpowiada MediaCom Beyond Advertising (Karolina Weber) oraz team biznesowy (Iwona Ignatiuk) i investmentowy MediaCom Warszawa w składzie: Sławomir Pawlak i Klaudia Borowiecka.

Akcja reklamowa Audi Q2 zakończy się w pierwszej połowie grudnia br. Przy realizacji tego projektu MediaCom Warszawa współpracował z agencjami Good Looking Studio (mural), YOC (przedstawiciel Shazam w Polsce).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij