Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

WALK Digital wzmacnia kompetencje kreatywne

Do działu kreacji WALK Digital dołączyły trzy osoby - Kuba Przeszłowski na stanowisku Senior Art Director, Tomasz Woźniak jako Digital Art Director i Piotr Goździejewski - Senior Motion Designer. Tym samym agencja wzmocniła swoje kompetencje w obszarze tworzenia konceptów kreatywnych kampanii...
O autorze
1 min czytania 2016-11-10

…i ich realizacji.

Kuba Przeszłowski z branżą reklamową jest związany od 2006 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał w takich agencjach, jak DDB, 180heartbeats, McCann i Ogilvy, realizując działania m.in. dla Ballantine’s, Finlandii, Opla, PZU, T-Mobile czy marek z portfolio firmy Unilever. W WALK Digital na stanowisku Senior Art Director odpowiada za tworzenie i realizację koncepcji kreatywnych kampanii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tomasz Woźniak ponad 5-letnie doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in. w Saatchi&Saatchi, Havas czy Young&Rubicam. Współtworzone przez niego kampanie były nagradzane w prestiżowych polskich i zagranicznych konkursach branżowych, m.in. w Cannes Lions, KTR czy Innovation AD. W WALK Digital jako Digital Art Director zajmuje się tworzeniem koncepcji kreatywnych i projektów graficznych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Piotr Goździejewski jako Senior Motion Designer w WALK Digital odpowiada m.in. za tworzenie animacji 2D i 3D oraz kampanii w HTML5. Goździejewski ma ponad 9-letnie doświadczenie w tworzeniu kampanii reklamowych, filmów oraz animacji. W tym czasie pracował w takich agencjach, jak Hypermedia, Isobar, Dentsu Aegis Network i Tailors Group. Realizował kampanie multimedialne m.in. dla: Adidas, Disney, MasterCard, PKO BP, Procter&Gamble, Reebok czy Samsung.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się