OS3 realizuje multikanałową kampanię dla Lotos

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
OS3 realizuje multikanałową kampanię dla Lotos

OS3 po raz kolejny została wybrana do realizacji kampanii dla klientów stacji Lotos i Lotos Optima pod hasłem „Wygrywanie przez Tankowanie”. W tegorocznej aktywacji OS3 odpowiedzialna jest za komunikację 360 projektu - ideę komunikacyjną, koncept i realizację spotu TV oraz radiowego, kampanię...

...online oraz w mediach tradycyjnych, działania BTL’owe, a także przygotowanie dedykowanego serwisu www.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Mechanika tegorocznej aktywacji ponownie oparta jest na loterii z nagrodami – 500 zł na paliwo co godzinę. Bohaterami komunikacji jest trzech znanych sportowców Kajetan Kajetanowicz, Kamil Stoch i Piotr Żyła.

Co łączy kierowcę rajdowego z dwoma skoczkami narciarskimi? Wyjaśnia to spot TV i radiowy, za którego koncept i realizację odpowiada OS3. Spot pojawi się w największych stacjach telewizyjnych, a jego radiowa wersja w kluczowych rozgłośniach w kraju. Do przygotowania wersji telewizyjnej agencja zaprosiła Bartka Cierlicę – znanego i cenionego reżysera. Komunikacja wzmocniona zostanie kampanią online oraz reklamami prasowymi. Dodatkowo powstała dedykowana strona www, gdzie użytkownicy znajdą podstawowe informacje o loterii, listę zwycięzców oraz materiały kampanijne, w tym specjalnie przygotowany making of spotu.

W ramach działań BTL agencja H2O przygotowała koncepcję oraz kreację materiałów POS, w tym przestrzenne standy zewnętrzne w kształcie „pina”, który ma przyciągnąć uwagę Klientów i poinformować o trwającej loterii.

- Zeszłoroczna akcja dla Lotos osiągnęła spektakularne efekty, które w zaledwie kilka tygodni przekroczyły zakładane cele i spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem klientów stacji Lotos i Lotos Optima. Wierzymy, że silne wsparcie marketingowe ze strony OS3 pozwoli nam na powtórzenie zeszłorocznego sukcesu– podsumowuje Lotos.

Kampania potrwa do 31 grudnia 2016 roku.

Za ideę komunikacyjną, koncepcję spotów, działania online i offline oraz BTL odpowiada OS3. Za produkcję spot Muchas Gracias/Head 2 Head/ Stage 2. Wybór i zakup mediów – Dom Mediowy Starcom.

Więcej o akcji: wygrywanie.lotos.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij