…online oraz w mediach tradycyjnych, działania BTL’owe, a także przygotowanie dedykowanego serwisu www.
Mechanika tegorocznej aktywacji ponownie oparta jest na loterii z nagrodami – 500 zł na paliwo co godzinę. Bohaterami komunikacji jest trzech znanych sportowców Kajetan Kajetanowicz, Kamil Stoch i Piotr Żyła.
Zobacz również
Co łączy kierowcę rajdowego z dwoma skoczkami narciarskimi? Wyjaśnia to spot TV i radiowy, za którego koncept i realizację odpowiada OS3. Spot pojawi się w największych stacjach telewizyjnych, a jego radiowa wersja w kluczowych rozgłośniach w kraju. Do przygotowania wersji telewizyjnej agencja zaprosiła Bartka Cierlicę – znanego i cenionego reżysera. Komunikacja wzmocniona zostanie kampanią online oraz reklamami prasowymi. Dodatkowo powstała dedykowana strona www, gdzie użytkownicy znajdą podstawowe informacje o loterii, listę zwycięzców oraz materiały kampanijne, w tym specjalnie przygotowany making of spotu.
W ramach działań BTL agencja H2O przygotowała koncepcję oraz kreację materiałów POS, w tym przestrzenne standy zewnętrzne w kształcie „pina”, który ma przyciągnąć uwagę Klientów i poinformować o trwającej loterii.
– Zeszłoroczna akcja dla Lotos osiągnęła spektakularne efekty, które w zaledwie kilka tygodni przekroczyły zakładane cele i spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem klientów stacji Lotos i Lotos Optima. Wierzymy, że silne wsparcie marketingowe ze strony OS3 pozwoli nam na powtórzenie zeszłorocznego sukcesu– podsumowuje Lotos.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Kampania potrwa do 31 grudnia 2016 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za ideę komunikacyjną, koncepcję spotów, działania online i offline oraz BTL odpowiada OS3. Za produkcję spot Muchas Gracias/Head 2 Head/ Stage 2. Wybór i zakup mediów – Dom Mediowy Starcom.
Więcej o akcji: wygrywanie.lotos.pl