Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

180heartbeats + JUNG v MATT z kampanią biznesową dla innogy Polska

Ruszyła przygotowana przez 180heartbeats + JUNG v MATT dla innogy Polska kampania „Energia się liczy”, dedykowana odbiorcom biznesowym. To kolejny, zrealizowany przez agencję dla innogy Polska projekt po akcji wizerunkowej pod hasłem „Miło Cię widzieć”. Zarówno kampania „Energia się liczy”...
O autorze
1 min czytania 2016-11-16

…jak i „Miło Cię widzieć” stanowią elementy całościowej kampanii rebrandingowej innogy Polska (dawniej RWE), prowadzonej przez agencję.

Kampania „Energia się liczy” ma charakter edukacyjny i została przygotowana z myślą o przedsiębiorcach poszukujących dla swoich firm najlepszych rozwiązań z dziedziny zarządzania energią. Osią rozpoczętej właśnie kampanii jest platforma wymiany informacji www.energiasieliczy.pl, której głównym elementem jest cykl pięciu wykładów online, poprowadzonych przez ekspertów reprezentujących szeroko pojętą branżę energetyczną w Polsce. Wykłady będą stanowić dla przedsiębiorców źródło cennej wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań związanych z zarządzaniem, pozyskiwaniem i oszczędzaniem energii. To pierwsza tego typu kampania o charakterze edukacyjnym skierowana do biznesu, realizowana przez innogy w Polsce.

Rozpoczęta we wrześniu br. kampania rebrandingowa dla innogy Polska przebiega na kilku płaszczyznach, a uruchomiona właśnie platforma w ramach projektu „Energia się liczy” jest jej biznesową odsłoną. Koncept kampanii oparty jest na DNA marki innogy, łączącym w sobie dbanie o energię oraz innowacje, które poprawiają życie ludzi. Stworzyliśmy platformę, która wykorzystując te aspekty umożliwia odbiorcom wygodny, technologiczny dostęp w dowolnym czasie i miejscu do wartościowej wiedzy ekspertów, przydatnej w biznesowej codzienności przedsiębiorców – podsumował projekt Jacek Studziński, Senior Strategy Planner w 180heartbeats + JUNG v MATT.

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT odpowiada kompleksowo za strategię i kreację prowadzonej od września br. kampanii rebrandingowej innogy Polska. W ramach biznesowej odsłony kampanii – „Energia się liczy” – agencja przygotowała projekt, content oraz wdrożyła platformę internetową www.energiasieliczy.pl, a także przygotowała kampanię promocyjną serwisu. W ramach promocji platformy przygotowano m.in. cykl artykułów sponsorowanych poruszających tematykę związaną z energetyką oraz kampanię reklamową w internecie i prasie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się