GetResponse zwycięzcą Ekomersów 2016

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
GetResponse zwycięzcą Ekomersów 2016

Platforma online marketingowa GetResponse zwyciężyła w kolejnej edycji plebiscytu Ekomersy w kategorii „najlepsze rozwiązanie wspierające zarządzanie biznesem internetowym”.

Ideą Ekomersów jest wyróżnienie narzędzi i usług wspomagających rozwój e-handlu w Polsce. Tegorocznych laureatów konkursu poznaliśmy 9 listopada, podczas gali kończącej XI Targi eHandlu w Warszawie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najskuteczniejsze rozwiązanie dla biznesu internetowego

Konkurs składał się z dwóch etapów: głosowania internautów oraz oceny jury, w skład którego weszli najlepsi specjaliści z branży online marketingu i e-commerce. Eksperci docenili GetResponse i wyróżnili platformę spośród 6 nominowanych rozwiązań, zwracając szczególną uwagę na szeroki zakres oferowanych usług i integracji.

Kolejna nagroda w rękach GetResponse

Tegoroczna nagroda to nie pierwsza statuetka przyznana GetResponse w plebiscycie Ekomersy. W poprzednich edycjach platforma została nagrodzona również jako „Najlepszy produkt/usługa wspierająca relację z klientami”.

Sporo się w tym roku zmieniło w GetResponse. – mówi Daniel Brzeziński, vice prezes firmy. –Rozbudowaliśmy narzędzie o moduł marketing automation, dodaliśmy kolejne integracje, między innymi z systemem SalesForce. Ciągle się rozwijamy. Cieszymy się, że internauci i jury po raz kolejny docenili naszą pracę.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij