Ideą Ekomersów jest wyróżnienie narzędzi i usług wspomagających rozwój e-handlu w Polsce. Tegorocznych laureatów konkursu poznaliśmy 9 listopada, podczas gali kończącej XI Targi eHandlu w Warszawie.
Najskuteczniejsze rozwiązanie dla biznesu internetowego
Konkurs składał się z dwóch etapów: głosowania internautów oraz oceny jury, w skład którego weszli najlepsi specjaliści z branży online marketingu i e-commerce. Eksperci docenili GetResponse i wyróżnili platformę spośród 6 nominowanych rozwiązań, zwracając szczególną uwagę na szeroki zakres oferowanych usług i integracji.
Zobacz również
Kolejna nagroda w rękach GetResponse
Tegoroczna nagroda to nie pierwsza statuetka przyznana GetResponse w plebiscycie Ekomersy. W poprzednich edycjach platforma została nagrodzona również jako „Najlepszy produkt/usługa wspierająca relację z klientami”.
Sporo się w tym roku zmieniło w GetResponse. – mówi Daniel Brzeziński, vice prezes firmy. –Rozbudowaliśmy narzędzie o moduł marketing automation, dodaliśmy kolejne integracje, między innymi z systemem SalesForce. Ciągle się rozwijamy. Cieszymy się, że internauci i jury po raz kolejny docenili naszą pracę.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]