TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Czarne herbaty TEEKANNE debiutują w nowej odsłonie

Wraz z rozpoczęciem sezonu herbacianego marka TEEKANNE rozpoczęła proces wprowadzania na półki sklepowe produktów w nowej, odświeżonej szacie graficznej. Największe zmiany dotyczą opakowań herbat czarnych, które jeszcze w tym miesiącu zadebiutują w sprzedaży.
O autorze
1 min czytania 2016-11-25

Nowy design, najlepszy smak!

Odświeżona odsłona opakowań czarnych herbat TEEKANNE nawiązuje do tradycyjnego, brytyjskiego designu. Na każdym pudełku konsumenci znajdą nie tylko skład poszczególnych mieszanek, ale także krótką historię o każdej specjalności. Po odświeżeniu designu, każdej herbacie czarnej odpowiada nowy kolor: Earl Grey – czarny, Gold – złoty, English Breakfast – czerwony, a Assam – zielony. Wszystkie łączy zastosowanie w projekcie fragmentów map, nawiązujących do podróży do herbacianych zakątków świata. Dodatkowo, na każdym opakowaniu wyeksponowana została informacja, że wszystkie mieszanki herbaty zostały starannie wyselekcjonowane z najlepszych plantacji.

– Nowy design herbat czarnych został wprowadzony po to, by konsumenci mogli jeszcze łatwiej rozróżnić poszczególne mieszanki i wybrać swoją ulubioną specjalność. Dzięki zmianie wizerunków, nawiązującej do brytyjskich projektów, produkty będą nie tylko lepiej widoczne na sklepowych półkach, ale również, już od momentu pierwszego kontaktu z klientem, będą przywoływały skojarzenia z tradycją celebrowania chwil przy filiżance herbaty – mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist TEEKANNE. Mamy nadzieję, że nowe, eleganckie opakowania przyciągną uwagę konsumentów, którzy do tej pory nie mieli okazji spróbować wszystkich czarnych herbat TEEKANNE – dodaje.

TEEKANNE. Tak smakuje czarna herbata

Aktualnie w portfolio TEEKANNE dostępnych jest łącznie kilkanaście czarnych herbat. Oprócz flagowego produktu marki, herbaty Earl Grey, dostępnej także w wersji z dodatkiem cytryny (Earl Grey Lemon), na rynku polskim kupić można mieszanki Assam, English Breakfast i Gold. Earl Grey, Earl Grey Lemon i Gold występują zarówno w opakowaniu z 20 i 100 torebkami. Natomiast herbaty English Breakfast i Assam występują tylko w większym opakowaniu.

Herbaty czarne w odświeżonej szacie graficznej pojawią się na sklepowych półkach jeszcze w listopadzie br. Już teraz konsumenci mogą znaleźć w sieciach nowe wizerunki herbatek owocowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing