TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

MALLkolaj nagradza za dobre uczynki

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia galeria handlowa online Mall.pl przygotowała nieprzypadkową świąteczną akcję. Wszystko po to, by przypomnieć Polakom, że #dobrowraca.
O autorze
1 min czytania 2016-11-25

Do osób podróżujących taksówką carpoolingową dosiadał się starszy mężczyzna. Ci, którzy wykazali się uprzejmością i zgodzili się podwieźć go choć kawałek czekała prawdziwa niespodzianka. Przy okazji krótkiego przejazdu mężczyzna próbował dowiedzieć się, o czym marzą podróżujący, co chcieliby dostać na Święta, jak je spędzają, tak po ludzku starał się porozmawiać z współpasażerem. Wystarczyła chwila rozmowy.

Następnie trwała prawdziwa walka z czasem, by zdążyć dogonić jadącą osobę i wręczyć jej u celu przejazdu wymarzony podarek z przypomnieniem, że warto być miłym i uprzejmym, gdyż #dobrowraca.

– Następnym razem, gdy ktoś poprosi Cię o pomoc zastanów się dwa razy…gdyż MALLkolaj nie śpi i chętnie obdaruje właśnie Ciebie! Mam nadzieję, że przez naszą akcję Polacy nie tylko poczują prawdziwą magię Świąt, ale także szczerze uwierzą, że warto robić dobre uczynki – komentuje Vit Endler z Internet Mall Polska.

Prezenty rozdawał z zaskoczenia MALLkolaj, do którego dodatkowo w ramach akcji każdy może napisać list i tym samym spełnić swoje marzenia bądź swoich najbliższych. Listy do MALLkolaja można wysyłać aż do końca grudnia i wystarczy w nich wyjaśnić, co chciałoby się dostać na Święta i dlaczego. Każdego dnia MALLkolaj spełnia życzenie jednej osoby.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– MALLkolaj jest wyjątkowy i niezwykle szczodry, dlatego zapewniam, że jeszcze będzie można o nim usłyszeć! To nie koniec akcji i warto mieć oczy i uszy otwarte, gdyż zaplanowaliśmy równie nietuzinkowe jej zakończenie. Warto roznosić dobro, zarówno w Internecie, jak i w życiu realnym. #dobrowraca – tak po prostu – dodaje Paweł Szukalski, członek zarządu Mall.pl.

Więcej o reakcjach podróżnych biorących udział w akcji można zobaczyć poniżej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Filmik został obejrzany już przez ponad 2 miliony Polaków w ciągu zaledwie 2 dni. Uzyskał prawie 30 000 udostępnień i prawie 20 000 polubień. Za jego przygotowanie odpowiadała agencja Los Videos.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej szczegółów już wkrótce.

Listy można wysyłać tutaj: mallkolaj.mall.pl

Mall.pl jest jedyną galerią handlową online w Polsce z tak dużym asortymentem produktów, a równocześnie jest laureatem rankingu Najlepszy sklep internetowy 2015 Money.pl oraz rankingu Wiarygodne opinie Okazje.info. i Zaufane opinie Ceneo.pl w tym samym roku.