Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

MALLkolaj nagradza za dobre uczynki

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia galeria handlowa online Mall.pl przygotowała nieprzypadkową świąteczną akcję. Wszystko po to, by przypomnieć Polakom, że #dobrowraca.
O autorze
1 min czytania 2016-11-25

Do osób podróżujących taksówką carpoolingową dosiadał się starszy mężczyzna. Ci, którzy wykazali się uprzejmością i zgodzili się podwieźć go choć kawałek czekała prawdziwa niespodzianka. Przy okazji krótkiego przejazdu mężczyzna próbował dowiedzieć się, o czym marzą podróżujący, co chcieliby dostać na Święta, jak je spędzają, tak po ludzku starał się porozmawiać z współpasażerem. Wystarczyła chwila rozmowy.

Następnie trwała prawdziwa walka z czasem, by zdążyć dogonić jadącą osobę i wręczyć jej u celu przejazdu wymarzony podarek z przypomnieniem, że warto być miłym i uprzejmym, gdyż #dobrowraca.

– Następnym razem, gdy ktoś poprosi Cię o pomoc zastanów się dwa razy…gdyż MALLkolaj nie śpi i chętnie obdaruje właśnie Ciebie! Mam nadzieję, że przez naszą akcję Polacy nie tylko poczują prawdziwą magię Świąt, ale także szczerze uwierzą, że warto robić dobre uczynki – komentuje Vit Endler z Internet Mall Polska.

Prezenty rozdawał z zaskoczenia MALLkolaj, do którego dodatkowo w ramach akcji każdy może napisać list i tym samym spełnić swoje marzenia bądź swoich najbliższych. Listy do MALLkolaja można wysyłać aż do końca grudnia i wystarczy w nich wyjaśnić, co chciałoby się dostać na Święta i dlaczego. Każdego dnia MALLkolaj spełnia życzenie jednej osoby.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– MALLkolaj jest wyjątkowy i niezwykle szczodry, dlatego zapewniam, że jeszcze będzie można o nim usłyszeć! To nie koniec akcji i warto mieć oczy i uszy otwarte, gdyż zaplanowaliśmy równie nietuzinkowe jej zakończenie. Warto roznosić dobro, zarówno w Internecie, jak i w życiu realnym. #dobrowraca – tak po prostu – dodaje Paweł Szukalski, członek zarządu Mall.pl.

Więcej o reakcjach podróżnych biorących udział w akcji można zobaczyć poniżej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Filmik został obejrzany już przez ponad 2 miliony Polaków w ciągu zaledwie 2 dni. Uzyskał prawie 30 000 udostępnień i prawie 20 000 polubień. Za jego przygotowanie odpowiadała agencja Los Videos.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej szczegółów już wkrótce.

Listy można wysyłać tutaj: mallkolaj.mall.pl

Mall.pl jest jedyną galerią handlową online w Polsce z tak dużym asortymentem produktów, a równocześnie jest laureatem rankingu Najlepszy sklep internetowy 2015 Money.pl oraz rankingu Wiarygodne opinie Okazje.info. i Zaufane opinie Ceneo.pl w tym samym roku.