MALLkolaj nagradza za dobre uczynki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MALLkolaj nagradza za dobre uczynki

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia galeria handlowa online Mall.pl przygotowała nieprzypadkową świąteczną akcję. Wszystko po to, by przypomnieć Polakom, że #dobrowraca.

Do osób podróżujących taksówką carpoolingową dosiadał się starszy mężczyzna. Ci, którzy wykazali się uprzejmością i zgodzili się podwieźć go choć kawałek czekała prawdziwa niespodzianka. Przy okazji krótkiego przejazdu mężczyzna próbował dowiedzieć się, o czym marzą podróżujący, co chcieliby dostać na Święta, jak je spędzają, tak po ludzku starał się porozmawiać z współpasażerem. Wystarczyła chwila rozmowy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Następnie trwała prawdziwa walka z czasem, by zdążyć dogonić jadącą osobę i wręczyć jej u celu przejazdu wymarzony podarek z przypomnieniem, że warto być miłym i uprzejmym, gdyż #dobrowraca.

- Następnym razem, gdy ktoś poprosi Cię o pomoc zastanów się dwa razy…gdyż MALLkolaj nie śpi i chętnie obdaruje właśnie Ciebie! Mam nadzieję, że przez naszą akcję Polacy nie tylko poczują prawdziwą magię Świąt, ale także szczerze uwierzą, że warto robić dobre uczynki – komentuje Vit Endler z Internet Mall Polska.

Prezenty rozdawał z zaskoczenia MALLkolaj, do którego dodatkowo w ramach akcji każdy może napisać list i tym samym spełnić swoje marzenia bądź swoich najbliższych. Listy do MALLkolaja można wysyłać aż do końca grudnia i wystarczy w nich wyjaśnić, co chciałoby się dostać na Święta i dlaczego. Każdego dnia MALLkolaj spełnia życzenie jednej osoby.

- MALLkolaj jest wyjątkowy i niezwykle szczodry, dlatego zapewniam, że jeszcze będzie można o nim usłyszeć! To nie koniec akcji i warto mieć oczy i uszy otwarte, gdyż zaplanowaliśmy równie nietuzinkowe jej zakończenie. Warto roznosić dobro, zarówno w Internecie, jak i w życiu realnym. #dobrowraca – tak po prostu – dodaje Paweł Szukalski, członek zarządu Mall.pl.

Więcej o reakcjach podróżnych biorących udział w akcji można zobaczyć poniżej.

Filmik został obejrzany już przez ponad 2 miliony Polaków w ciągu zaledwie 2 dni. Uzyskał prawie 30 000 udostępnień i prawie 20 000 polubień. Za jego przygotowanie odpowiadała agencja Los Videos.

Więcej szczegółów już wkrótce.

Listy można wysyłać tutaj: mallkolaj.mall.pl

Mall.pl jest jedyną galerią handlową online w Polsce z tak dużym asortymentem produktów, a równocześnie jest laureatem rankingu Najlepszy sklep internetowy 2015 Money.pl oraz rankingu Wiarygodne opinie Okazje.info. i Zaufane opinie Ceneo.pl w tym samym roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij