TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Najbardziej angażujący fanpage w kategorii „Paliwa i energia” od 180heartbeats + JUNG v MATT

Realizowane przez 180heartbeats + JUNG v MATT dla innogy Polska długofalowe działania w mediach społecznościowych doprowadziły fanpage marki na portalu Facebook do 1. miejsca w swojej kategorii branżowej w październikowej edycji rankingu Fanpage Trends prowadzonego przez Sotrender.
O autorze
2 min czytania 2016-12-01

Działania towarzyszą toczącej się kampanii rebrandingowej innogy Polska (dawnego RWE). Fanpage odnotował wzrosty i dotarł do pierwszych miejsc w kategorii „Paliwo i energia” pod względem zaangażowania użytkowników, a także liczby interakcji. 180heartbeats + JUNG v MATT odpowiada za strategię i realizację działań innogy Polska na Facebooku.

Fanpage innogy Polska na portalu Facebook jest drugim co do wielkości w swojej kategorii branżowej – „Paliwo i energia” z ponad 42 tys. śledzących go użytkowników. Liczba zaangażowanych fanów w październiku 2016 roku stanowiła 9% wszystkich śledzących, co dało liczbę niemal 4 tys. osób. Kolejny fanpage w rankingu – plasujący się na miejscu 2. – odnotował w tej kategorii wynik na poziomie 2,5 tys. zaangażowanych, a trzeci – niecałe 2 tys. We wrześniu fanpage innogy Polska plasował się na 2. miejscu rankingu, z wynikiem nieco ponad 3 tys. osób zaangażowanych, co stanowiło 7% wszystkich śledzących fanpage.

W kategorii „Najbardziej interaktywne strony” (Interactivity Index) fanpage innogy w październiku 2016 roku zajął również 1. pozycję z ponad 12 tys. wykonanych przez użytkowników akcji. We wrześniu w tej samej kategorii fanpage plasował się na 3. pozycji.

Cytując za autorem rankingu – Sotrender: „Zaangażowany to użytkownik, który w analizowanym okresie wchodził w interakcje z treściami na stronie, poprzez klikanie „lubię to”, komentowanie lub postowanie. Interactivity Index to z kolei zbiorczy wskaźnik wszystkich aktywności w obrębie fanpage’a w ciągu miesiąca.”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

RWE Polska funkcjonuje jako innogy Polska od września br. Rebranding wspiera szeroko zakrojona kampania prowadzona pod hasłem „Miło Cię widzieć”. 180heartbeats odpowiada za jej kreację, a także strategię działań na portalu Facebook. W ramach kampanii agencja przeprowadziła m.in. szereg aktywacji związanych z hasłem „Miło Cię widzieć”, wśród których znalazły się takie działania, jak zaprojektowanie dwóch neonów – z wizerunkiem Syrenki Warszawskiej (RWE Powiśle) oraz Pałacu Kultury i Nauki (RWE Centrum), które stanęły w czerwcu na terenie nadwiślańskiego Placu Zabaw oraz na Placu Defilad. Hasło „Miło Cię widzieć” pojawiło się również na widocznej dla pasażerów startujących i lądujących samolotów wielkoformatowej siatce na terenie lotniska Chopina, a także w centrum Warszawy, przy Rondzie Dmowskiego. 180heartbeats + JUNG v MATT przeprowadziła dla innogy Polska także lokalną aktywację z wykorzystaniem umieszczonego na Moście Gdańskim w Warszawie neonu „Miło Cię widzieć”, w ramach której mieszkańcy Warszawy mogli za pomocą zainstalowanych obok neonu diodowych ekranów pozdrowić wybrane przez siebie osoby, a następnie otrzymać pamiątkowe zdjęcie z wyświetlonym pozdrowieniem.

180heartbeats + JUNG v MATT odpowiada za działania marki na Facebooku od lipca 2016 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się